Zealand Pharma — December 2023
-
Godmorgen

-
Shortpositioner på danske aktier torsdag d. 14. december 2023 https://www.proinvestor.com/boards/117264
-
God morgen

-
YPE - Jeg har ikke nævnt det af den ganske simple grund at jeg første har set det da jeg læste din besked. Men det indikere at noget af faldet har været gevindst-hjemtagning og den almindelig handel som er styret af
branche og makroøknomi. -
Jeg savner fortsat at se indsendelse af NDA’en til FDA. Hver eneste dag senere er en dag mindre ned patent tid.
-
Jeg kan huske at jeg fra mange år siden fik at vide fra Anders Hedegård (ham fra Bavarian Nordic og GN Resound), hvor dyrt Novo Nordisk mente det var for hver eneste DAG man kom senere ind med en ansøgning til myndighederne. Det må ZP ikke glemme.
-
Mornings
-
tilbage i de 36 imponerende
-
360...
-
Eliot det er $1 mio per dag, man siger det koster i tabt indtjening. Per BB.
-
Tja, godt man fik suppleret i 341 og 328 på det voldsomme fald fra 366 til 325….Det var hurtigt vi kom tilbage omkring startkursen da faldet startede

-
Voldsomme hurtige dyk, den nogle gange tager, men kommer hurtigt tilbage igen. Lavede samme “nummer” fra 325 til 275….Måske en kombination af generel nervøsitet, gevinsthjemtagning og stoploss der er grunden?
-
Kort video - Der sket meget med de aktier, som er mest populære på ProInvestor.com. Først er det den ene vej, og nu er det så den anden vej. Zealand Pharma er kommet i C25, hvilket gav udslag i kursen - først op, så ned, så op igen. Genmab er igen det mest omtalte selskab, bl.a. efter positive resultater på deres studie med epcoritamab. Kursen var dog alligevel nede og vende pga. resultaterne i et andet af deres studier. Bioporto og Ngal. https://www.proinvestor.com/boards/117281
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind