Zealand Pharma — December 2023
-
Godmorgen.

-
Zealand Pharma får løftet kursmålet hos Jefferies til 430 kr. https://www.proinvestor.com/investornyt/1086709/zealand-pharma-far-loftet-kursmalet-hos-jefferies-til-430-kr
-
Og Goldman Sachs hæver Zealand Pharma kursmål til 412 kr fra 380 kr. .\˙ MarketWire
-
Shortpositioner på danske aktier onsdag d. 6. december 2023 https://www.proinvestor.com/boards/117079
-
Mornings
-
352 op 2% fab
-
Ny ATH intraday 359
-
359,4 og 74K handlet på 8 min - godt tegn
-
God morgen

-
Ja,, og der sidder 4,00% med short som ALLE har tabt penge og samtidig må betale renter for de lånte aktier.
-
Omsætning (Antal)
125.569 på 30 min
og samtidig ATH i 361,4 
-
Det var vist nok en god ide at holde R&D dag

-
Har skrevet til ZP's IR om ikke de vil legge ud webcast version af presentationen fra igår. Ligge nu ligger der kun en lukket møde-imdkaldelse.
-
Jeg har været til "R&D day" og "Key opion leader" møder i London tidligere. Jeg har også været til den type events, hvor det var analytiker som var hoved-målgruppen. Men jeg har aldrig oplevet at det var i lokalerne hos en investeringsbank og kørt via bankens IT system. ZP må være rigtigt godt inden i varmen hos Goldman Sachs når de nu afviklet det via lolaker og IT platform hos Goldman Sachs.
-
Så sluttede festen i denne omgang
355 nu, men træet skal jo rystes lidt med jævne mellemrum….mon den ender i minus? Ville ikke forbavse mig 
-
Lad os nu lige se hvad der sker når amerikanerne dukker op.
-
Måske Nordea der tager gevinst? De har et kursmål på 355, som jo er nået idag….Eller kommer de mon snart med et nyt og højere kursmål?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind