Zealand Pharma — December 2023
-
-
Lidt funny professoren startede ud med at sige Amylin burde have fået det store gennembrud for 15 år siden

-
Jeg tror han undervurdere de muligheder der ligger i oral product vs injektion. Der er en større gruppe der er dirket bange for nåle. Det ses også ved Rybelsus
-
Troldmanden - Ok - tak for link.
-
Så lidt.
-
Troldmanden - Jeg tror dette var studiet som du tænker på med hensyn til Co-formulering https://www.novonordisk.com/content/nncorp/global/en/news-and-media/news-and-ir-materials/news-details.html?id=131155#
-
Tak Eliot. Det var dog på CT jeg faldt over det. Novo har pt konstant nye fase 1 forsøg med optimerede versioner af semaglutid. Både injektion og oralt. Tydeligt de kaster mange ressourcer efter højere output fra API produktionen. Nok særligt finrensning
-
Den absolutte st'rste udfordring ved oral GLP er den 10x højere mængde af aktiv API der skal til vs injektion. Så optimerede produktionsprocesser kan rykke meget
-
tak for i dag - ES og Trold, stor tak for at dele jeres unikke viden
-
ATH lukkekurs i 344,8

-
Webcasten er nu slut. Kan anbefale alle at se den. På mandag interviewer jeg Adam Steensberg. Vi samler op på de vigtigste emner fra denne dags event hos Goldman Sachs.
-
Er der link til webcasten?
-
Jeg skal lave en mere samlet kommentar fra mig senere i aften.
-
Fjernplanet..Tjek Zealand Pharmas hjemmeside.

-
Tak Eliot - og tak for dit fine skriv i debatten omkring mine Ugekommentarer.

-
Jeg vil varmt anbefale alle at se webcasten, når den bliver tilgengælig.
Jeg synes indlæg nr. 2 af proffesor Louis Aronne var særlig interessant - Her kommer han godt omkring potentialet for amalyn.
David Kendall gjorde det også virkelig godt. Han lader også til at være virkelig dygtig. -
Godmorgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind