Zealand Pharma — Oktober 2023
-
Sanofi loses $21 bln in market value after dropping 2025 profit target
Bigpharma har det svært ... nede næsten 17% pt.
-
@Ype 16:22 : Jeg tror nærmere, at der er nogen, der er klogere end vi er

-
Det skulle linke til indlæg 16:02 - sorry
-
Jeg fik suppleret på
282-281,4. Det kan godt være vi skal længere ned men jeg er veldig tilfreds. -
Min holdning til dette er ikke at nogen ved noget som vi andre ikke ved. Jeg tror snarre at nogen er holdt op med at tænke og istedet har overladt det hele til computeren = algoritmen. Det kan godt vi skal længere ned de næste dage men ikke om 2 uger.
-
Godmorgen

-
God morgen

-
Det ser IKKE ud som der kommet nogen stor-aktionær meddelse. Nu kan vi så vente st se på næste short oversigt fra Finanstilsynet. Jeg tror der er sat yderligere short.
-
Lidt baggrund mht. Sanofi:
"Sanofi CEO Shocks Investors With Investment Plan, Few Details"
-
Jeg var nysgerrig på ZP's hjemmeside, så jeg sendte et spørgsmål til dem. Fik svar her til morgen: " i 2024 bliver der lavet et større makeover af hjemmesiden fra A-Z. Den er ikke tidssvarende (layout såvel som indhold).
Men rigtigt, at der er noget indhold, som ikke er blevet opdateret i for lang tid og derfor kan give anledning til forvirring.
Pipeline chart vil blive opdateret hurtigst muligt, så det afspejler i dag (ligesom den seneste Corporate presentation, der er tilgængelig)."
-
Biotech Stocks Facing FDA Decision In November 2023 https://www.proinvestor.com/investornyt/1070743/biotech-stocks-facing-fda-decision-in-november-2023
-
Godmorgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind