Zealand Pharma — Oktober 2023
-
let the winners run..
-
mormings - 10 dage:)
-
Q&A med Adam Stensberg er d.17. november.
-
YPE skrev 23/10 21:18 "Short er i skrivende stund på 3,87%. Kan de snart finde ud af, hvad de vil?" Ja, og nu her vi så på 3,97%.
-
Shortpositioner på danske aktier https://www.proinvestor.com/boards/116375
-
Jeg har en fornemmelse af vi ikke høre så meget mere end lige omkring regnskabsdagen. Men ZP skal passe på her. Finanstilsynet er efter dem med hensyn til at sidde på nyheder. Så jeg håber ikke at de holder noget tilbake for at komme med det på eller lige før regnskabsdagen med mindre det er realiteten.
-
Med hensyn til ZP's website så syntes jeg egentlig at den er i orden men det er korrekt at de skal løpende opdatere så pipeline oversigt afspejler, hvor de er i forløbet. Projektet med BI burde splittes op i tre dele - diabetes, fedme og NASH. Lige nu er det et gennemsnit som bare skaber mere forvirring end overblik.
-
Vitus - Det kan du ha ret i

-
Vi kommer vel under 290 i dag?
-
Når du har kvartalsregnskab har du med sikkerhed analytikernes øre og øjne. Det kan være en fordel at have en så stærk historie som mulig rundt kvartalsregnskabet. Men udgangspunktet er at selskaber skal IKKE sidde på nyhederne og ikke engang i nogle timer men skal meddelse umiddelbart.
-
Nu syntes jeg godt nok at "udsalget" begynder at blive lidt voldsomt. Jeg overvejer seriøst at sælge ud andre steder for at supplere på dette niveau.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind