Zealand Pharma — Oktober 2023
-
Takker også herfra, for alle Jeres indlæg. Jeg har så valgt at supplere lidt, på dagens fald. Så må det jo bære eller briste

-
Vi har tidligere set ZP fik kursstigning når Novo Nordisk steg. Nu må ZP så også gå med ned. Jeg solgt tidligere i ugen lidt af min ZP beholdning og har sat det over i Bavarian. Det var lidt for at dekoble fra Novo Nordisk.
-
Jeg kan se at MannKind har godt salg på V-Go. Der er en milepæl i salgsavtalen med ZP, som jeg tror kan blive nået i 2024, hvis det gode salg fortsætter men dette vil jeg se om Steensberg vil svarer på senere.
-
Tak ES - god weekend alle
-
Meddelelse fra Zealand Pharma: "As of 19 October 2023, Polar Capital LLP holds nominally 5,647,561 shares (each share carrying one vote) in Zealand Pharma A/S, corresponding to 9.62% of the total share capital and total voting rights in Zealand Pharma A/S".
-
Tidligere var det 11,51%. Dvs at storaktionæren har solgt sig ned.
-
Det er ikke utænkelige at den større aktie-transaktion tidligere på ugen er knyttet til Polar’s reduktion. Jeg er ikke urolig for dette. Polar er en kapitalfond og de tager lidt af gevindsten hjem men er fortsat storaktionær.
-
-
Mornings - ja forklarer nok DDBs store indbetninger midt på ugen - men der er så en køber på den anden side af handlen...
-
Shortpositioner på danske aktier mandag d. 23. oktober 2023 https://www.proinvestor.com/boards/116297
-
17/10 short 3,88% nu 3,8% - tyder det ikke på at de shorte handler midt ugen er en "lang" og ikke short covering?
-
shorte=store
-
Shortpositioner på danske aktier https://www.proinvestor.com/boards/116331
-
Mornings
-
Smuk start
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind