Zealand Pharma — Oktober 2023
-
ATH lukkekurs….dejligt…go aften

-
Teknisk sagde RSI trenden ned og MACD sælg i Zeal-aktien i går. Derfor kan algoritmen have øget shorten. https://proinvestor.com/boards/116075/
-
Mornings_)
-
Området 310-315 er åbenbart svær at bryde igennem….Skal love for at DK er tilbage i skudlinjen igen, efter nogle få
gode dage
-
BSInvest: (Svar til 12/10 -17:02 indlæg) Jeg har hyppigt argumenteret lige præcis som dig men hvorfor ser vi så ikke høje short andele på BioPorto, Genmab, Gubra eller Orpharzyme.
-
BSInvest: Jeg så også dit mere teknisk svar (RSI og MACD) og at algoritmen derfor kan have øget short. Det svar giver godt mening rent teknisk. Men for mig ser det også ud som om "human refletion" er væk. Men tak for dit gode input til at forstå.
-
Jeg har et spørgsmål, som Adam Steensberg skal få til næste Q&A, hvis ingen her kan svarer på det. Har ZP en avtale med Inreda Diabetic? Jeg kan se de har gennemført studiet "Stable-1", som er et fase 2 studie. Men ZP jobber også med Beta Bioncs på samme type prjekt omkring en kunstig bugspytkirtel.
-
Inreda Diabetic bruger Novo Nordisks glucagon (GlucaGen
) i deres system men jeg kan se at de samemligner med Dasiglucagon. -
Increda's studie er afsluttet 2023-08-30.
-
ZP følger Novo op efter deres opj, ser det ud til'
-
Eliot...Det er de færreste handelsmæssigt aktive hedgefunde som har fundamentale analytikere ansat. Derfor meget sjældent "human reflektion". For det meste er det unge matematikere som udelukkende arbejder med teknisk analyse. De trader med deres algoritmer på livet løs kort/lang i store og små sektorer og enkeltaktier.
-
Ja, aktiemarkedet er meget computer styret…ikke som i “gamle” dage, da jeg startede med at investere

-
Uanset det “gøgl”
så bliver værdisætningen af Zeal ihvertfald ikke mindre af Novo`s opjusteringer 
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind