Zealand Pharma — August 2023
-
-
Jeg kan heller intet finde?
-
YPE.Det er nu ikke så mystisk. Book-building er meget anvendt ved salg af meget store aktieposter. Spændende at se hvilken pris der opnås for aktierne - og hvem der er køber.
-
Det sidste bliver dog i mange tilfælde ikke oplyst.
-
Zealand: Danmarks Eksport- og Investeringsfond sætter aktier for 0,5 mia. kr. til salg https://www.proinvestor.com/investornyt/1038574/zealand-danmarks-eksport-og-investeringsfond-saetter-aktier-for-05-mia-kr-til-salg
-
Meddelelsen kom kl. 17,47 i vort nyhedsfeed.
-
Der gives normalt en rabat ved så store handler. 5% vil efter min mening være inden for skiven.
-
Det ville det hurtigt også kunne koste, hvis salget skete drypvist over den daglige handel. Men, lidt ØV. Men underligt, at medd. ikke er at finde på hjemmesiden!
-
-
Det meste er som regel klappet af forinden forløbet starter.
-
Det er nok en pressemedd. fra Carnegie - og ikke, som nævnt, fra Zealand
-
Carnegie lever jo også af tilfredse kunder

-
Jeg tror såmænd, at det er helt OK, men også lidt ØV

-
Stor interesse giver lavere rabat og holder generelt en venlig hånd under kursen den efterfølgende tid.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind