Zealand Pharma — August 2023
-
Aps, egentlig meget enig i dine synspunkter, og ville da for god ordens skyld bare lige tage luften ud af et evt. tankesæt om at shorts indflydelse på kursen går nogenlunde lige op over tid - god aften

-
Tak Exitnu.

-
Shortpositioner på danske aktier https://www.proinvestor.com/boards/114841
-
Spørgsmål til Q&A er stadig meget velkommen.

-
Helge - Jeg kan godt lægge ind flere spørgsmål men egentlig håber jeg mest at spørgsmålene kommer fra en bred kreds af aktionærer.
-
Jeg tror at oplysningen om at Boehringer Ingelheim går i fase III har været vigtigt for en række fonde for at invester i ZP netop nu. Der var lidt usikkerhed skabt af medier på grund bivirkninger men BI har nu slået fast at de tror på dette kan se anderledes ud ved rigtig opdosering. Det afspejler Jefferies analyse også.
-
Mornings:)
-
Meget gerne flere spørgsmål Eliot. Af dem vi får ind løbende er der flere som går ud på det samme. Derfor kan jeg efter udvælgelse stå tilbage med for få.
-
Eliot 8,37. Helt enig. Meddelelsen om fase 3 er så absolut et stærkt kursdrivende element.
-
-
Helge - OK, Jeg skal sende lidt ekstra i aften og som drejer sig mere om de centrale emner.
-
Jeg har været frusteret over ZP's kursudvikling hen over sommeren men jeg skal love for at udvklingen er vendt efter sommerferien.
-
Det er du ikke ene om EliotSpitzer
Pengekassen er fyldt til midten af 2026, fase 3 bliver påbegyndt med Bohringer, masser af kurstriggere, osv osv…Whats not to like???? Hvorfor den skulle helt ned omkring 210, er mig stadig ubegribeligt????
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
sporten steg i går selvom kursen steg flot..Zealand Pharma A/S 4,34 21-08-2023