Zealand Pharma — Juli 2023
-
ditto - lav omsætning den falder under -
-
Godmorgen

-
God morgen

-
Jeg har set lidt på nyheder, som ZP plutselig kunne komme med men som ikke er på deres egen liste af «upcoming events». En af de nyheder, som jeg tror er lige om hjørnet er annonsering af fase 1 for Alexions ZP 10068. Complement C3. ZP har selv sagt at den er «fase 1 klar». Det utløser med stor sandsynlighed en
milepælsbetaling. -
Tirsdagens aviser med Novo Nordisk, Zealand Phama og Copenhagen Infrastructure Partners https://www.proinvestor.com/investornyt/1012910/tirsdagens-aviser-med-novo-nordisk-zealand-phama-og-copenhagen-infrastructure-partners
-
Shortpositioner på danske aktier https://www.proinvestor.com/boards/113914
-
Morning og tak @EliotSpitzer
-
Bibob - Du har helt ret og dette er hellere ikke med på deres “upcoming
-
events” liste.
-
Det var mig som “ikke kunne se skoven for bare træer.”. Her kan der selvfølgelig også pludselig komme en annoncering.
-
Med hensyn til partner på de to “sjældne sygdom” præparater kan jeg ikke helt gennemskue hvad der sker hos ZP. Jeg mener at projektet på medfødt hyperinsulisne burde været relativt lige til
-
at finde en partner på. Det vil også have været oplagt at partneren var taget med ind på NDA ved indsendelse til FDA. Men ZP harbtydeligvis andre planer.
-
Jeg spurgte Steensberg om dette i sidste Q&A og han svaret såvidt jeg husker at ZP havde kompetencen og ressourcerne til at stå for indsendelsen. I tillæg har han senere sagt at ZP gerne vil spille en mere aktiv rolle i support omkring disse projekter. Så det er i mine øjne
nærmere en form for alliancen end er det simpelt partnerskab med passive royalty betalinger. -
Der delvist samme strategi som er fulgt på “rescue pen” projekter, hvor ZP ivaretager en række opgaver for Novo Nordisk (eksempelvis regulatorisk ansøgning for EU).
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind