Zealand Pharma — Juli 2023
-
@Eliot husk dog på, at BI tilbage i tiden faktisk havde rettighederne til Amylin programmet, men valgte at give det tilbage til Zealand. Ikke sikkert de vil den vej
-
Godmorgen

-
Mornings:)
-
God morgen

-
Lassevedel96 - Ja, der er rigtigt men var det ikke på en anden Amylin analog. Jeg tænker den simpelthen ikke var en god nok lægemiddel-kandidat. Men fint at have dette med in mente.
-
jmm springer 2% op . noget på tapetet?
-
I afsnit 177 tager Hansen og Larsen lytterne med på en rejse ind i shortsalgets mystiske verden. De udforsker, hvad det betyder at shortsælge, gransker hvorfor nogle virksomheder, som Novozymes, Netcompany, Zealand Pharma og Bavarian Nordic, er endt på shortsælgernes radar, og stiller skarpe spørgsmål om de aktuelle shortsalg. https://www.proinvestor.com/boards/113742
-
BSInvest - Jeg er imponeret af din kundskab. Du har virkelig en vel udviklet forståelse af hver eneste tvist og drejning. Tak for din real-time kommentering. Højt
værdsat fra min side. -
Jeg kan på varmest anbefale Helges og Pers seneste podcast, som sætter spotlight på short. Vi er mange lange investorer, som fra tid til anden bliver frustreret over short positioner men en del frustration kan fjernes ved at lære mere om hvordan de store funds sætter short. Og jeg kan særligt godt lide en sf Helges sidste kommentarer. Det gode ved short”et aktier er at de skal købes tilbage igen.
-
Og så kan det nævnes at der har senest været en mindre short reduktion fra 4.1 til 3.97% i de store short positioner. Ø
-
klapper højt med mht de formidable indlæg her og seneste podcast - guld for øjne og ører
-
Jeg takker alle for de pæne ord om mine små lejlighedsvise kommentarer omkring kursbevægelserne i Zealand Pharma samt jeres egne meget oplysende bidrag på det fundamentale område. Ligeledes takker jeg for Helges positive kommentarer om mig i podcast og videoer.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind