Zealand Pharma — Juni 2023
-
Eliot: Det svare lidt til hvad jeg har hørt allerede tilbage i nullerne. At hver dag forsinket koster $1 mio. Det er også derfor vi ofte ser big pharma tage kalkulerede risk, ved at de begynder at forberede næste skridt, inden de f.eks har opnået nye positive kliniske resultater. Modsat så har de fleste mindre biotech en aproach hvor de først begynder at bruge reelle ressourcer på next step, når de har modtaget positive kliniske data
-
Så big pharma kan typisk komme hurtigere igennem faserne frem til godkendelse. Modsat så brænder de indimellem nallerne når de ventede kliniske resultater ikke blev som ønsket
-
god fart op nu - nyt på vej...?
-
enig 0-0 ( mine øjne)
-
Jeg tænker alene, at det er pga meget stor travlhed på de indre linjer. Det uagtet, at der er ansat en ekstra kommunikationsmedarbejder for nyligt.
-
kan være det bliver i aften efter us luk (22:00) set ofte hos ZP
-
En NDA ansøgning er ikke noget du bare lige sætter sammen. Det kræver meget planlægning, meget systematisk og grundigt arbejde så jeg har svært ved at se at ZP skulle bomme på dette pga. manglende rettidig omhu. De har også haft senest Goldman Sachs konferencen til at skubbe lidt på deadline hvis de var presset. Eller de kunne sende ud en meddelse. Her forgå noget i kulissen og derfor radiotavshed er mit bud.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind