Zealand Pharma — Juni 2023
-
Hej Helge - har set din besked vedr. Weee - tak for den
håber Weee læser med?! -
Ok..Jeg laver en henvisning i debattråden til til chatten, hvis du ikke selv ønsker at lægge svaret ind hos ham.

-
Kig på årsgrafen - og vurder selv, @ungeee

-
Hvad der er er årsag og virkning her syntes jeg er vanskeligt. Men det er jo ikke ZP solo som er faldet de sidste par dage. Jeg tror kun i lille grad at faldet skyldes Survodutide studieresultatet og tror snare at dette er biotech/pharma branche fænomen og ZP gøre bare stor udsving.
-
Skuffede forventninger er jo den værste modstander i biotek.De rammer - og de rammer hårdt og hurtigt.
-
Det er vel de store fonde som skal have justeret porteføljen op til Q2 afslutning.
-
Tror vi alle er lidt "tense" i dag - det er der plads til - men l...dag
-
Hvis man ser på Nordic Health Care EUR PI indexet så er stor udsving på en stribe health care aktier i dag. BioPorto ned 5 %, Lundbeck nede med 4,6 %, Hansa nede med 4,6 %, Orphazyme ned med 7,3 % som eksempel
-
Undskyld, @ungeee, hvis min lille bemærkning kunne misforståes. Jeg forsøgte bare at sammenligne med den voldsomme stigning, der er sket i år. Og når så resultaterne skuffer lidt/meget, så er der mega megen plads ned af kurssøjlen.
-
Survodutide fase 2 data er ikke en slam dunk. Vægttab ser umiddelbart ud til at lande meget tæt på Wegovy med de nuværende doser. Men at reducere drop out med omkring 80% bliver tough. Alene det at fase 3 studierne vare omkring 30 uger længer end fase 2 studie, betyder endnu højere drop out end de 24,7%
-
Mulig godkendelse og første salg vil være fra 2. halvår 2026/1. halvår 2027
-
Det er klart at enhver investor med sund fornuft reagere når en aktie falder 10% på en dag. Men jeg må indrømme at jeg har det helt rolig med situationen. Survodutide skæbne skal afgøres på fase 3 og BI viser tydeligt at de har troen på produktet. I tillæg så taler ingen om det enorme potential der er på NASH, hvor de sikkert kommer først i mål i USA. I tillæg kommer der lige om hjørnet daciglucsgon indsendelse og snart glepaglutide indsendelse. Så jeg tar det roligt. Dette retter sig.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind