Zealand Pharma — Juni 2023
-
Zealand Pharma Presents Results from Phase 1 Clinical Trial of Amylin Analog ZP8396 at ADA Scientific Sessions
Body weight reductions reached up to a mean of 4.2% from baseline (4.8% placebo-corrected) within one week following a single dose of ZP8396 and were well-sustained over six weeks of observation
In development as an alternative non-incretin peptide therapy for the potential management of overweight and obesity
A 16-week multiple ascending dose (MAD) study of ZP8396 has been initiated -
Zealand Pharma Presents Results from Phase 1 Clinical Trial of Amylin Analog ZP8396 at ADA Scientific Sessions https://www.proinvestor.com/boards/113432
-
bare lige for at stoppe den spekulation der har været hele ugen omkring de 5% på Amylin og 19 på BI så havde ADA ved en fejl lagt alle data op på deres web frit tilgængelig for alle der tilfældigvis var inde på siden inden det blev opdaget og taget ned igen.. så der er formentlig mange flere end christian klarskov som kendte til data hele ugen
-
En stor tak for opklaringen Munchi.
-
God morgen ;
-

-
Jeg kan virkelig tilslutte mig Milito og Helge's tak til Munchi. ZP har fået to reprimander fra Finanstilynet indenfor relativt kort tid og det var næsten ikke til at bære, hvis der skulle komme end en med problemer omkring håndtering af insider viden. Det er virkelig en meningsfuld forklaring på situationen.
-
Og så må jeg jo sige at nyheden med Amylin analogen ZP8396 er helt i tråd med studienavnet på fase II studiet "MAD". Det er en nemlig helt "crazy" med 4,8% vægt reduktion (placebo korrigeret) efter en uge. Nu er disse vægt-tabs produkter nogen som kan give bivirkninger så træerne går ikke ind i himmelen endnu men det bliver meget spændende at se resultater fra 16-ugers "multiple ascending dose" (MAD) studiet.
-
Investtech - Automatisk teknisk analyse. Mellemlang sigt, 23. jun 2023
... Positiv volumenbalance indikerer, at køberne er aggressive, mens sælgerne er passive, og styrker aktien. Aktien anses samlet set teknisk positiv på mellemlang sigt.
Zealand Pharma (ZEAL) - Teknisk analyse - K�benhavns Fondsb�rs - Investtech
Teknisk analyse Zealand Pharma (ZEAL).
(www.investtech.com)
(Investtech)
-
Nu har jeg haft tid til at se på BI 456906’s bivirkningsprofil baseret på fase 2 og der er desværre ikke bare fryd og gammen. Der er desværre noget højere niveau på flere centrale bivirkninger sammenlignet med Novo’s og Eli Lily’s produkt. Men det er netop derfor vigtigt at vente på fase 3 fordi forhåbentlig vil en bedre titering afhjælpe dette. Jeg er forsat positiv på resultaterne men jeg vil også gjerne mane til litt forsigtighed med hensyn til hvilken position produktet kan opnå.
-
Hi Eliot, Tak for dit indlæg. Kan man ikke fortolke det sådan, at hvis bivirkningerne var uden for tolerancen, så ville BI's udlæggelse havde været anderledes. De skriver jo at de er i dialog med myndighederne omkring udformning af fase 3. Så endelig annoncering/opstart af fase 3 er egentlig formalitet?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind