Zealand Pharma — Juni 2023
-
Kort video: Gevinsthjemtagning i Novo, Zealand Pharma og Genmab : https://www.proinvestor.com/boards/113030
-
Det var CFO Henriette Wennicke, som tog rpæsentationen og Q%A på Jefferies Global Healthcare Conference. Jeg så kun den sidste del.
-
Der var et spørgsmål og svar som jeg syntes var interessant. Hun blev spurgte om partner-strategi for de fedme projekter som ikke kjøre med BI. Her sagde hun at ZP ikke ledt efter partner lige nu men at ZP selv vil udvikle disse projekter.
-
tak ES
-
Turnaround Thursday_)
-
Aktier: 4 grunde til at investorerne har taget tyren ved hornene. Danske aktier i overhalingsbanen med fed energi fra Novo Nordisk https://www.proinvestor.com/boards/113062
-
mornings tak
-
kan kun istemme @YPE - vigtigt og ordentligt forum - tak alle
-
Nu har jeg hørt hele Jefferies Global Healthcare Conference webcast'et. Præsentationen var der ikke meget nyt. Men Q&A havde lidt interessante kommentarer. Den vigtigste var at CFO Henriette Wennicke blev spurgt om hvad der var de to vigtigste aktiver som ZP har. Hertil svaret hun 1) BI 456906 fordi det er så lang fremme i udvikling og 2) Amylin Analogue, ZP8396, fordi denne kan blive en hel ny klasse lægemiddel til at behandle fedme med. Det perspektiv var nyt for mig.
-
Der var noget som sparret på krudtet til lukke auktionen og det blev fint luk.
-
apraglutide bliver mellem linjerne udnævnt til at være en bedre kanditat, men er det nu også rigtigt? Kan det evt. holde potentiale store partneraftaler for ZP på standby mens apraglutide testes i fase 3?
Kunne være lækkert med et indlæg om netop dette emne, hvis du ved lejlighde for tid/lyst..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind