Zealand Pharma — Maj 2023
-
og godmorgen:)
-
Bedre sent end aldrig.

-
Fra Euroinvestor: "Novo-aktien er braget i vejret - nu advarer strateg om mulig boble blandt fedme-aktierne". Herunder omtales Zealand. Blot for at skabe lidt balance i de mange nuancer om værdiansættelse og potentiale.
-
tak BS
-
Husk at Q&A med Adam Steensberg starter kl. 15.

-
Freemragende session, tak
-
-
Kære alle, Jeg har her aften slettet indlæg med nedladende bemærkninger om medskribenterne i denne chat. Husk nu det med at holde fokus på bolden - ikke manden.
-
Tak Hanne, Adams svar kom mig i forkøbet flere gange. Det var nu meget godt. Vi overskred tidsrammen med de spørgsmål jeg fik postet.
-
Tak for de mange gode spørgsmål til alle. Vi laver transcript færdig senere i aften.
-
Synes emnet omkring "fedmebobler" er superaktuelt og spændende. Er vi i en spæd start her? Vi ser ihverfald store aktiestigninger i øjeblikket blandt virksomheder, der beskæftiger sig med produkterne. Måske virker produkterne på andet end fedme, og er i virkeligheden nye vidundermidler som virker på livsstilsudfordringer over en bred kam. Eller også kan kroppen ikke fixes med disse moderne midler - læs bivirkninger af ukendt observans. Emnet pirrer ihverfald til vores allesammens drøm om længere
-
Enig ungee. Har lavet flere korte indlæg om emnet i mine ugentlige videoer. I den kommende tid vil jeg komme med deciderede temavideoer af længere varighed om fedme og bla. også alzheimer (diabetes 3).
-
Der er kamp om pladserne i OMX C25-indekset, hvor der lige nu huserer 24 virksomheder. Men sker der op- og nedrykninger i løbet af 2023? Det diskuterer Hansen og Larsen i denne uges afsnit af Investeringspodcasten. De taler også DAX, der har sat nye rekorder. Og så er Per Hansen på frierfødder, når han ser på kursudviklingen på de danske og tyske aktier. https://www.proinvestor.com/boards/112789
-
(Selskaber som omtales: Zealand Pharma Netcompany, Bavarian Nordic og Sydbank)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind