Zealand Pharma — Maj 2023
-
Jyske Bank har en kommentar om Novo Nordisk, hvor Zealand Pharma og Eli Lily også bliver diskuteret. https://www.jyskebank.dk/finansnyt/morgennyt/ef065ef8-e80e-4d55-8656-f2105f8ee274
-
Det ligger lidt nede i linket fra Jysk Bank.
-
Mornings
-
norget nyt siden stigning?
-
tak og ja!
-
Ser godt ud
Noget i gære? 
-
Tales Z
P i Millionær klubben 9:55 -
Det er lidt vanskelig at tolke situationen lige nu. Her kan være lidt forskellige faktorer i spil. Det kan være short som bliver lukket men det virker lidt aggressivt at lukke på den måde. Der kan være kommet en ny analyse med højere kurs-mål. Det kan også være at nogen ved noget om en nyhed. Jeg har i hvert tilfælde ikke set nogen oplagt forklaring endnu.
-
Men flot omsætning så tidlig på dagen.
-
Tabu emne omkring salg/køb af selskabet
Jeg mindes ikke case hvor den store partner fortager et fjendtligt opkøb af den lille biotech virksomhed. Den store partner risikere at save den gren af de selv sidder på. For det vil alle andre mindre biotech selskaber notere sig. Hvis de mindre virksomheder har vision/ambition om at blive store på egen hånd, så er det et rødt flag hvis partneren fortager fjendtligt opkøb -
Men hvis bestyrelse/ledelse allerede har en dialog om et potentielt salg. Så er det en helt anden case
-
Troldmanden - Bemærk at min diskussion af emnet om evt. BI opkøb (tabu emnet) igår aftes
og min diskussion af faktorer bagved stigningen til morgen har jeg ikke koblet sammen og det var helt bevidst fra min side. -
Når jeg skrev nyhed havde jeg evt annoncering omkring hyperinsulin projektet eller ligende i tankerne.
-
Men intraday mønster nu ligner mere bare vanlig handle.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind