Zealand Pharma — Maj 2023
-
Godmorgen

-
Godformiddag:)
-
der prøves vidst igen med at skyde fra hoften!
-
ned i 235 og op i 242 på 10 min -cracy
-
Jeg takker
fik en luns i 236…mærkelige udsving den har nogle gange
træet bliver lige rystet lidt 
-
godt købt! og tak BS
-
Ungeee oplyste igår kl. 7.06 at Finanstilsynets tal for short var på 2,93. Nu har jeg netop tjekket på ny og nu er vi på 3.03. Det vil sige at der er blevet sat yderligere short. Det betyder at vi har på ingen måde noget der ligner på et squeeze her.
-
Det ser ud som nogen gerne vil have brudt 250 klart og tydeligt. Der er ikke voldsom stort volumen men det er meget systmatisk det som foregår, Men absolut en god dag at være aktionær i ZP!
-
De 3 % som er short nu kan næsten ikke andet end ligge med tab. Så er spørgsmål om de har is i morgen og tror på makro, branche eller selskabs specifikke nyheder kan bringe den ned igen. Vi får se.
-
ZP's Q1 2023 Earnings Call's "Spørgsmål & Svar" session: https://www.proinvestor.com/boards/112610
-
sikke en fest uge - skal ned i kælderen senere og hente flaske... God weekend senere
-
Proppen røg af….ketchupeffekten ramte Zeal i denne uge
Dejligt at gå på weekend med denne stigning 
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind