Zealand Pharma — April 2023
-
Som shorter (det er jeg ikke) så er den da også ALT for risikabel at shorte med den udmelding fra Bloomberg….ud fra et risiko synspunkt. Men hvordan shortere beregner sådan en case, aner jeg jo intet om

-
Det ville jeg ihvertfald gøre HVIS jeg var short
Men lad os se hvad der sker når volumen falder lidt efter tossetimen
Skulle den falde lidt tilbage, så supplerer jeg ihvertfald yderligere. -
Tænker den melding fra Blomberg v
il holde hånden under kursen fremadrettet, og gøre det sværere for shorterne at lave deres “numre”
-
276K handlet på 60 min...godt tegn - stiger under høj volume
-
Hvor mange aktier er shortet p.t.?
-
Aps invest..Du finder tallene i chathistorikken for nogle dage siden.
-
Tak, omkring 3,73% for en uge siden. Dvs omkring 2,2 mill aktier der skal købes tilbage?
-
Tak, kkjoel….spændende om ikke shorterne begynder at trække sig lidt, og finder Zeal alt for risikabel at shorte

-
næste vigtige punkt er det ikke emissions kursen på 228? Kan tricke noget short covering ved brud tilbage der til?
-
enig - tænker blot tricker niveau for shorts- folket
-
Har lige solgt mine BioNTech'er som jeg havde haft et år (med 27% tab - æv, dårlig købstiming + covid, der pumpede store spillere op midlertidigt, indtil salget - og kursen - dykkede). I stedet købt xtra ZEAL på min Ratepension. Et lille sats for at få lidt sjov.
-
Shorterne giver ikke så let op….fra 226 til 216
Der foregår mange “spændende” ting i Zeal. 
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind