Zealand Pharma — April 2023
-
Det her bliver drama fra i morgen tidlig.
-
Jeg syntes særlig at en sætning er værd at bemærke “ The process may end up leading to a full sale of the company, which has previously been studied by large pharmaceutical firms, they said.”. - hvilket har været studeret tidligere. Hmmm - så er der nogen som allerede cirkler.
-
Godmorgen.

-
Ungeee - Nej, jeg tror faktisk ikke dette er lækket før nu men det er måske lækket bevist fordi man gjerne vil have et bedre udgangspunkr,, hvis nogen skulle byde på hele eller dele af selskabet. Det betyder også at det er et vink med vognstang til shorterne om at de gjerne må finde udgangen.
-
God morgen

-
Er Zealand Pharma på vej med partnere? https://www.proinvestor.com/boards/111974
-
Fantstisk læsning kl 5:00 i morges! - Tak for jeres unikke vidensdeling
-
er det bare mig - men burde den melding ikke også være i nyhedsbilledet generelt i dag? udover Bloomberg
-
Svingtrader - Jeg tror de stor mediehus er forsigtige med at dele rygter. De har behov for at få historien bekræftiget af en uafhængig kilde men hvis kursen udvikler sig dramatisk i dag så har de en undskyldning for at skrive lidt.
-
god pointe - tak ES
-
223..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind