Zealand Pharma — Marts 2023
-
@bullish - rettidig omhu - godt du ikke kunne styre dig:)
-
Der faldt da lidt ro på idag, ovenpå lidt tendenser til panik pga SVB bank.

-
Proinvestor afholder online Q&A-chat med CEO Adam Steensberg fra #ZealandPharma onsdag d. 15. marts kl. 15
.Moderator: Helge Larsen
Tilmelding på link;
-
Zealands kursmål sat op med 10 pct. hos
Goldman https://www.proinvestor.com/investornyt/954849/zealands-kursmal-sat-op-med-10-pct-hos-goldman -
Godmorgen..Dejligt at stå op til sol og en opjustering fra Goldman.

-
happy trouper
-
Aktien klarer sig fint i dette stormvejr mens vi spændt venter på Q&A.

-
Q&A er afsluttet. Jeg laver transcript i aften. Indtil videre kan spørgsmål og svar læses i chathistorikken. Tusinde tak til alle for gode skarpe spørgsmål.

-
Det var en god og informativ Q&A. Jeg forstod det meste
. Det gør jeg sjældent, når jeg læser med i Q&A med Genmab. Der er meget fagligt nørdsnak på højt niveau. -
Vi skal lige have slutauktionen med.
-
Jeg kan helt tilslutte mig Exitnu's kommentar "Et godt Q&A med flere guldkorn ... mange tak!"
-
Der er sat yderligere short i ZP de seneste dage. Her til morgen kl. 10.05 oplyste Finanstilsynet at der aggregerede korte nettopositioner for ZP er 2,74%, hvor det d. 6. marts var på 2,56%.
-
Der var to pointer, som jeg gjerne vil fremhæve i forhold til 2023 for ZP indtjening i dette år: Steenberg antager: 1) komplement C3 blokereren i Alexion samarbejdet kan nå første kliniske studie i 2023, 2) Sidste rest af Sanofi/Soliqua milepæl kommer (10 mio USD). Det betyder at der højest sandsynlig kommer lidt milepælsbetalinger i hus og med de reducerede omkostninger generelt begynder dette at ligne et år, hvor ZP kan kom ud med et positivt resultat, hvis de får partner aftaler i tillæg.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind