Zealand Pharma — Marts 2023
-
Og for mit vedkommende er det meget velkomment med kommentarer til spekulationer og gætterier. Der kan måske bare findes en lidt mere respektfuld måde at viderebringe dem på. Men nok om det for nu - jeg skal lige have handlet til aftensmaden, og det giver heller ikke ret meget værdifuldt ZEAL-input at fortsætte denne diskussion, som jeg også tror, at vi er næsten enige om

-
Ligesom i Genmabchatten er teorierne, gætterierne og spekulationer i denne chat af generel høj kvalitet og kompetence. Det er jeg som læser og moderator meget glad for.
-
Men som LLI skriver er det en god idé, at samle op på "teoriernes" validitet i takt med at fakta kommer på bordet.

-
Men LLi jeg syntes du skal plukke den høne om spekulatiomer med ZP CEO Adam Steensbwrf
-
Adam Steensberg fordi det var ham som tilbake i efteråret begynte at tale om at
ZP overvejet at åbne datarum. -
LLi - Du skrev tidligere i dag « Det var ellers en bekostelig omgang, at betale Oberland finansieringen. Finansielle omkostninger lander på 270 mio. kr. tak for kaffe. Der har været en seriøs overkurs på restgælden.». Kan du ikke ligge uddybe hva du mener her?
-
Meet Zealand Pharma CEO Adam Steensberg in an online interactive Q&A about Q4 report. Tilmelding: https://www.proinvestor.com/index.php?p=q-and-a&groupid=158
-
Det er værd at bemærke at ZP10068 højest sandsynlig går over i klinisk afprøvning i 2023. Det betyder at Alexion kommer til at betale første mlepæl. Det bliver et mindre beløb men det betyder omkostningerne videre også
bliver på Alexion. -
En omsætning på 809.888 stk aktier må også siges at være pænt for ZP selv for en regnskabsdag.
-
God morgen

-
Danske hæver target til 333
-
Så er der gang i morgen salget igen

-
I løpet af de først 5 minuter er der er omsat 66.180 aktier. Der er nogen som gerne vil ha aktiekursen ned.
-
Interessant. I dag har markedet åbenbart set, hvad jeg også så i den første regnskabsanalyse, som jeg leverede i går morges. Væk er 1,2 mia kr. Der bliver sikkert snakket en del om short resten af fredagen.
-
@Eliotspitzer - i forlængelse af dit spørgsmål i går. Har du læst regnskabets omtale af det pågældende forhold?
-
LLi - Ja, jeg har læst og derfor at jeg spørger dig.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind