Zealand Pharma — Marts 2023
-
Carnegie spurgte om dette bliver Q2 eller Q3 men det vil Adam Steensberg ikke kommentere på.
-
Adam Steensberg siger at de vil først finde en partner til CHI (Dasiglucagon in congenital hyperinsulinism.
-
og det bliver mere eller mindre nu at de skal finde den partner fordi det skal times i forhold til FDA indsendelsen.
-
Mange spørgsmål fra analytiker i web præsentationen.
-
En del diskusssion omkring de molekyler som har potentiale i fedme + (BI 456906 potentiale i NASH)
-
Summa summarum - Der var meget diskussion om partner startegi for CHI og Glepaglutide. I tilleg var der mange spørgsmål rundt omkring molekylerne som kan brukes indenfor metabolisk syndrom (Diabetes, Fedme og NASH).
-
stot tak for at dele jeres viden her - når man ikke selv fx
kan få det passet ind at høre web pre er det helt unikt - TAK -
Så burde der være lukket ned for spekulationer om et aktivt datarum, igangværende partnerforhandlinger, hemmeligheder og tilbageholdt data. Så finder vi nok noget andet vi kan gætte på. Men vi reaktion af markedet
-
*Vild reaktion fra markedet.
-
@LLi Det eneste, der er lukket ned for, er vel spekulationer om et aktivt datarum...eller hvad? Og det er jo kun status per i dag. Datarummet kan vel blive åbnet i morgen for all we know? Dette sagt med forbehold for, at jeg ikke har hørt webcast, så jeg lader mig meget gerne korrigere

-
-
Hvis du nu læser mit indlæg som en helhed, så mener jeg, at det er korrekt præsenteret, i forhold til de mange spekulationer, der har været fremført herinde. Det er blevet bekræftet af Adam - at det ikke var korrekte spekulationer. Hvad der sker i fremtiden, vil altid være oplagt til diskussioner og derfor bemærker jeg også dette slutteligt mit indlæg. Har du læst, at jeg vil lukke spekulationer ned - så har du spist med skeen i den forkerte hånd. Jeg har blot konstateret, at de
-
fremførte spekulationer ikke kunne underbygges af realiteter for nuværende.
-
Hvis du mener, at der er igangværende forhandlinger og tilbageholdte data, så fremfør gerne dine synspunkter. Det vil dog være lettere komisk sammenholdt med dagens kald fra ledelsen.
-
Netop Sørensen..Altid godt at få sparret omkring tanker og reflektioner i relation til de aktier man har investeret. Spekulationer kan be- eller afkræftes hen ad vejen. Sådan er det bare

-
Skal jeg nu korrigeres igen

-
Pharma og biotek - opdatering fra debat og chat uge 9
Ambu ' Genmab ' Bavarian Nordic ' Zealand Pharma
Helge Larsen gennemgår det sidste nye om virksomhederne inden for pharma og biotek ud fra den kvalificerede debat og chat på Proinvestor. https://www.proinvestor.com/boards/111034/
-
@LLi 16:18 Det har jeg på ingen måde hverken hævdet eller antydet. Og jeg tror, jeg vil undlade at kommentere mere på indholdet, indtil jeg får sat tid af til at høre webcast. Jeg vil i øvrigt for god ordens skyld understrege, at jeg heller ikke i går har fremført nogen spekulationer. Jeg har kun viderebragt information om markedsmisbrugsforordningens regler om offentliggørelse af intern viden og mulighederne for udsættelse af sådan offentliggørelse
-
Ok. Jeg læste blot 16.11 at du kun mente det var datarummet, hvor jeg var på rette vej 15:52 - det er jeg i så fald helt uenig - sammen med Adam S. Erindre ikke at jeg har kommenteret noget om MAR, hvorfor din kontekst formentligt ikke er rettet mod mine indlæg i denne omgang?
-
Nej, jeg må nok indrømme, at min kommentar vist mest var udløst af, at jeg syntes, dit indlæg var unødigt nedladende i formen og egnet til at "kvæle" lysten til at fremkomme med spekulationer, som man i sagens natur ikke på forhånd kan være sikker på rammer plet. Og så mente jeg ud fra chatten her, at det eneste, man med sikkerhed kan sige, er, at der endnu ikke er åbnet et datarum. Hvis der også er kommet oplysninger om, at der ikke bag kulisserne arbejdes på partneraftaler, beklager jeg.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind