Zealand Pharma — Marts 2023
-
Noget må have drevet det nyhedsmæssigt - dyrt at "hygge-handle" 150.000 ZP:)
-
Mon ikke de “store” har rigeligt med penge til at Trade/hyggehandle, den efter behag

-
og 230 igen - "hyggeligt":)
-
345t omsat - normalt130k om dagen..
-
Helge - Jeg lidt uenig med dig her. Der er en linie i meddelsen som jeg syntes er vigtigt: "Based on data from the full EASE clinical trial program, Zealand anticipates submitting an NDA to the FDA in the second half of 2023 for glepaglutide administered via autoinjector for the treatment of SBS."
-
Det vil være mest oplagt at have en partner på plads ved innsendelsen til FDA. Product Summary er bedst at have skrevet med dem som skal markedsføre produktet. Dette ser jeg som en meget vigtigt information at have på plads i dag.
-
EliotSpitzer...De sætninger havde jeg fuldt forventet. Det tror jeg også de fleste andre investorer har.
-
Der er også en anden tekst afsnit omkring BI 456906 som jeg mener er vigtig: "BI is engaging in parallel with Health Authorities to discuss plans for Phase 3 trials for people living with overweight/obesity.".
-
Det betyder at milestone fra BI også kan nå at komme i 2023. Det bl.a. derfor de har være sparsom på Guidance.
-
Den pointe har jeg til gengæld overset. Tak for den.

-
stærkt spottet ES
-
Jeg syntes at det er værd at slå en ting fast. EASE-2 og -3 studierne var IKKE forventet at være afsluttet. Der var tale om at man vil lave et udtræk af foreløbige resultater fra et on-going studie. Det er altid en afvejning om hvornår man skal lave dataudtræk fordi du kan skade din blinding af studiet. Det ser nu ud som om man laver en samlet analyse på EASE-2 og -3. Der intet som tyder på at studierne ikke køre helt efter planen. Hvis der var store bivirkningsproblmer havde vi hørt om det.
-
Dette forklare også, hvor Zealand Pharma IKKE har rapporterte. Fordi der var ikke noget at rapporter.
-
Der stort volumen på handelen i dag og det bliver interessant at se om hvor meget short der evt. er lukket eller ikke i de kommende tal fra Finanstilsynet.
-
235,6 close..
-
618k omsat - allerede x5 af en daglige normal - vildt
-
Interessant - Adam Steensberg sagde på webcast at de har IKKE åbnet datarum på Glepaglutide endnu. De vil samle data for Ease-2 og-3 først ser det ud som.
-
Men de har flere potentielle partner liniet op for at gå ind i datarummet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind