Zealand Pharma — Februar 2023
-
Jeg syntes ikke at ZP matcher med de andre peers i dag og stigningen var højere end OMXC20. Det er vanskeligt at se hvorfor den stikker af fra de andre.
-
Husk:
Amerikanske forbrugerpriser offentliggøres klokken 14.30.
-
God sen morgen
-
Shortpositioner danske aktier pr. 16. februar 2022: https://www.proinvestor.com/boards/110514
-
God morgen
Så må vi se om vi får endnu en dag med lav omsætning i ZP. Proinvestor link på short viser at situationen her er uændret de seneste dage. I øvrigt har jeg en følelse af der er "tomgang" frem til regnskabet i starten af marts. -
Shortpositioner - danske aktier pr. 17. februar 2022 https://www.proinvestor.com/boards/110551
-
Mornings:)
-
og Mornings:)
-
Shortpositionen i ZP aktier
pr. 16. februar 2022 -
Shortpositionen i ZP aktier pr.
16. februar 2022 -
Shortpositionen i ZP aktien var pr. 16.02.23 var 2,81% og var pr. 17.02.23 var 2,72%. Det betyder at der er blev dækket ind 0.09% af aktierne hvor der ialt er 51.702.098 akter. På min lille kalkulator bliver det 46.531 aktier. Med den lave omsætning som er for øjeblikket må det jo næsten have været hele dagens omsætning. Pudsigt at næsten ingen andre handlet.
-
Ifølge NASDAQ CPH's officielle handelsstat så var det total intradag ZP aktie volumen d. 15.02.2023 65.396 aktier, d.16.02.2023 75.425 aktier og 17.02.2023 59.103 aktier.
-
Jeg er ikke sikker men jeg mener at Jeg mener at Finanstilsynets opgørelse er baseret på tal fra den foregående handelsdag. Det vil sige at det er omsætningstallene fra d. 16.02, som skal holdes op imod de 46.531 aktier. Den dag var der også en marginalt højere omsætningen end de to tilstødende dage. Så passer vel tallene nogenlunde fint men det vis at det er vanskeligt at få købt hjem hurtigt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind