Zealand Pharma — Januar 2023
-
Det er dog utroligt, som I kan knævre om ingenting

-
Enig Exit
Når vi ikke kan diskutere data, så kan vi da altid diskutere forventningerne til den tidsmæssige placering og omfanget af den ukendte rapportering -
og måske, om der er stilleperiode eller blot ingen nyheder.
-
Det ligner nu en meget rolig omgang her i luk
-
Ingen bevægelse og svag omsætning sammenholdt med resten af dagen
-
Syns erfaringen siger, at der skal en overordentlig god nyhed på bordet, før der lykkes short under pres. Et muligt kommende partnerskab, tror jeg ikke er tilstrækkeligt som en enkeltstående begivenhed, men måske det giver lidt nervøsitet.
-
Om shorterne er under press eller ej kan man skændtes lang tid om men fakta er følgende for akkumlerede nettoshortpositioner:
31-10-2022 4,51 %
30-11-2022 4,06 %
31-12-2022 3,69 %
17-01-2023 3,29 % -
Så netto short falder og det i en periode var aktien bare er gået op på trods selskabet har udstedt en del nye aktier i efteråret. Jeg syntes dette ligner et short squezze i slow motion.
-
Ikke helt enig med dig, @EliotSpitzer. Jeg synes nærmere, at shorterne, i ro og mag, har kunnet nedbringe deres positioner. Bemærk, at der, trods den periodiske stigning, har været mange fald og stigninger. Og det i et lavt tempo. Jeg formoder, at shorterne er kommet fornuftigt ud af deres positioner. Desværre

-
20.26. Der bliver skrevet slow motion short squezze - hvilket sikkert også har været fornuftigt for shorterne. ligesom den flotte rolige stigning er godt for de langtsigtede. I øvrigt er der intet galt med shortere eller shorting. Kun en sund "bremse" der sørger for en vis ligevægt. Lad os nu ikke blande alle de følelser ind i debatten.
-
@ungee. Forstår ikke rigtigt dit indlæg 07:13. Der var vist ikke tale om følelser i de forrige indlæg - men alene lidt synspunkter på udviklingen i short. Stille og roligt

-
Ja der kan knævres om meget herinde

-

-
lidt kællinger er vi vel alle:)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind