Zealand Pharma — Januar 2023
-
Jeg kan opplyse at jeg har skrevet til Anna Krassowska (ZP's Vice President for IR) tidligere i dag. Jeg har ikke været i kontakt med hende tidligere. Jeg havde en del kontakt med Mats Blom da han selv kørte IR for ZP men det er fint at komme i kontakt igen. Nu må vi se hvad jeg får af svar.
-
Lidt rally i USA, så letter den.

-
vi siger tak
-
210,2 I like
-
og vi andre går efter stigende kurs
-
det gør jeg så også - men på den korte bane god stigning
-
Blev lidt nervøs, men ok

-
Det kunne også være en ny short der blev sat i søen
-
Det var et gæt herfra. Stor omsætning indtil kurstoppen 9.45 og så lignede det for mig, en "kontrolleret" landing. Det kan sikkert både være det ene og andet

-
JA, lad os se de kommende dage - også mht. data inden længe ... og måske @EliotSpitzer snart har input/nyt fra IR.
-
Jeg kan oplyse at der er radio-tavshed fra ZP’s IR. Men intet svar er også et svar. Jeg var ret nøje med mine to spørgsmål og der var mulighed for at svarer bredt men der var ikke en decideret kattelem. Så jeg tænker at IR føler de rammer kursfølsomt information, hvis de svarer. Men jeg skal rapportern, hvis
de svarer senere. -
Jeg spurgte ind til på hvilken måde de ville fremlægge først EASE 2 resultater og spurgte om det ville komme i sammenhæng med regnskabsresultatet. Hele udgangspunkt for spørgsmålet var henvisninger til hvad de selv havde skrevet i diverse børsmeddelser.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind