Zealand Pharma — December 2022
-
LLi - I en samlet årsbetragtning kan jeg godt være enig med dig men jeg har fulgt den intraday i den sidste måned og her er meget bevægelse frem og tilbake.
-
Modtaget. Har ikke analyseret på dagsbasis grundet knaphed på tid

-
LLi - Helt i orden at du ikke bruger tiden på at analyser på dagsbasis. Min kommentar er ikke baseret på nogen form for data analyse men mere en opsummering af mine egne observationer den sidste måned. Så det skal på ingen måde tages som noget kvalificeret ekspert udsagn. Men tak for dine tal på års måneds niveau.
-

-
Hvilke aktier fik bank? Hvem klarede sig godt? Og hvordan tegner det for 2023? I denne specialudgave af Ugekommentaren kigger Helge Larsen tilbage på et udfordrende år på aktiemarkedet. Et år, som står i stor kontrast til 2020 og 2021. Og så ser han fremad og giver sit bud på aktiemarkedet 2023. https://www.proinvestor.com/boards/109051
-
SMADK - Hvis det er EASE-SBS 2 data du venter på så kan jeg oplyse at jeg har kommenteret på dette omme i debatten. Jeg er ikke sikker på at de kommer i dag men muligvis bliver trukket ind i det nye år. Men det er ren spekulation fra min side. Hvis de kommer i dag tror jeg der bliver midt på børsdagen.
-
Uanset om der kommer data i dag eller ikke så tror jeg at det ikke er umiuligt at vi ser “ all year high” i dag.
-
@EliotSpitzer helt enig, og det er de nyheder, jeg tænker på. De havde også åbnet for SBS data i Q4, men vi fik dem 30/9, sidste dag i Q3 som først udmeldt. Det er jo også underordnet, om de kommer inden midnat i morgen, eller om det bliver første halvdel af januar. Jeg ser dog frem til det uanset, og kommer de inden kl. 17 i dag, så er der vist slet ingen tvivl om, at vi slutter året i højeste kurs.
-
ATH er, så vidt jeg kan se, 297,20. Den bliver lidt svær at slå idag . Årets højeste 211 - kræver lidt god stemning resten af dagen, for at blive markeret idag.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind