Zealand Pharma — November 2022
-
180.. min konto smiler
-
det ER vildt - og fra 166,5 til 182 på ca 1 time
-
Sikke en rusketur
Nå, men så blev jeg også Zealand aktionær og tænker at holde den i mange år….Spændende aktie til den lange portefølje, uanset lidt hysteriske udsving 
-
tillykke Aps - velkommen i hektisk "klub":)
-
Jeg må indrømme at for mig er dette et eksempel på noget usundt i markedet. Selskabet har fuldt opdatert igår og melder om stabil situation. Nu dette angreb på kursen. Jeg kan kun se at det er short som prøver at få reddet i land deres positioner og prøve at styre kursen. Men for en gang skyld har nogen også en anden dagsorden.
-
Short setter ytterligere short for at få kursen ned og så begynder de at tilbakekøbe endnu flere på de lavere neivauer.
-
4,51 % short d. 31/10-22 ifølge Finanstilsynets seneste oversigt. Så der er noget at bringe i land.
-
Da Finanstilsynet sidste gang lavet sin store analyse "Shortselling i Danmark", som ligger tilbage til 2018 kom tilsynet frem til at short sellernes tab og gevinster i danske aktier fra 2013 til midten af 2018 i alt har givet dem et nettotab på 8,2 mia. kr. i perioden. Jeg kunne godt tænke mig at se den samme analyse frem til i dag.
-
Exit og Storka - Er I ikke enige her?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind