Zealand Pharma — Oktober 2022
-
C25 gav i 2021 et afkast på ca. 10 %, blot så den nuance også er belyst i vores afkastanalyse
-
Kort video - Aktiemarkedet, som har været ude i overhalingssporet i flere år, er nu punkteret på næsten alle dæk og holder inde i nødsporet. Og den værktøjskasse, som centralbankerne kommer med, er ikke den optimale i den nuværende situation. Hør mere fra Helge Larsen i ugens kommentar - som også byder på godt nyt fra Zealand Pharma. https://www.proinvestor.com/boards/106917
-
Højt inflationstal rammer finansmarkederne som en mavepuster https://www.proinvestor.com/investornyt/889958/hojt-inflationstal-rammer-finansmarkederne-som-en-mavepuster
-
verdens bedste aktie i modgang
-
Bare der ikke går Bavarian i den, i dette skønne stilfærdige forum

-
100% enig - har mærket den snigende frygt:)
-
Jeg forstår ikke jeres sammenligning mellem BAVA og ZEAL. BAVAS seneste opture handlede om en coronavaccine der nok ikke bliver brug for alligevel, samt ditto med abekopperne. ZEAL har først nu fået fine resultater i et væsentligt forsøg, og dette indenfor et område, der ikke er hypet på samme måde i medierne som corona og abekopper.
-
Umiddelbart vil jeg mene, den seneste op-/nedtur i Bavarian skyldes en MXP, der har toppet, mens covid nærmest er gået i historiebogen. Min kommentar var lidt i henseende til, at hverken hype- og short-snak beriger et forum med værdiskabende info, som et stilfærdig forum som ex. Genmab eller Zealand ikke også kan levere.
-
Mener Bavarian har været ramt af hype sommeren 2021 med cov2 og sommeren 2022 med MXP.
-
Bavarian-chatten skal nok falde på plads efter, at der er kommet mange nye til. De vil stille og roligt lære, at det ikke duer med uendelig snak om shortere og panik over de korte bevægelser.
-
Den slags har der kun være få pip med i Zealand Pharma chatten. Det er mest os med mos på bagsmækken som har holdt ud i aktien.

-
Helt enig fra morfar:)
-

-
Du må ned i helseforretningen og finde nogle piller mod mos og enig i, at chat-aktiviteten har visse sæsonudsving afhængig af nyhedsflow og jagten på guld. Vil hellere have støj end stilhed, men en god middelvej, hilser jeg også velkommen

-
2016 og frem herfra i den lange port. Kunne have solgt i 300 og genkøbt i 69, men gjorde det jo ikke. I en anden port har jeg købt og solgt lystigt og ligeså med GEN, det har været ret godt. Nu tør jeg ikke sælge/svinge i ZEAL mere...beholder rub og stub endnu længere.
-
Ungee ..Der er ikke noget der er finere end andet. Det vigtige er at have en strategi for det man gør.
-
På Proinvestor er der plads til daytrade, swingtrade og longs. F.eks. er der rigtig mange i Genmabchatten ,som kører med long beholdning og daytrader og swinger sideløbende i aktien. F.eks i bullinstrumenter.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind