Zealand Pharma — August 2022
-
"Dansk selskab vil fjernes fra amerikansk børs"
-
Ja, et stort underskud og ingen omsætning. Som et normalt bioselskab, der jagter succesen.
-
Ja sammen med Adam Steensberg

-
Tja tjo måske. Syns jeg er objektiv og ikke mavesur. Hvad er din vurdering, når Chief Medical Officer sælger sine aktier og efter sit engagement som CEO, ikke har fundet anledning til, at investere i forretningen for rede penge? For mig sender det et dårligt signal om, at tillid til fremtiden er så begrænset, at man ikke vil investere egne penge og hvorfor skulle eksterne investorer tænke anderledes?
-
Der kan sagtens være private årsager til et salg, og det respektere jeg fuldt ud. Men når det er sagt så er der selvfølgelig stor signalværdi i at holde aktierne og endnu større signalværdi i at købe for egne midler. Det kommer måske. Nogen gange går det jo også ganske galt - selvom intentionen er god: fx D. 30. august 2021 hvor CEO Juan Jose Gonzalez købte 137600 aktier i kurs 188.77. God dag!
-
Du finder næppe nogen garantier i denne verden og jeg beholder min kritiske vurdering uden, at være mavesur. God dag!
-
Zealand Pharma får bøde af Finanstilsynet
"Zealand Pharma har ikke offentliggjort oplysninger om storaktionærs besiddelse af aktier, og det koster nu en bøde."
Zealand Pharma får bøde af Finanstilsynet
Zealand Pharma har ikke offentliggjort oplysninger om storaktionærs besiddelse af aktier, og det koster nu en bøde.
(medwatch.dk)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind