Zealand Pharma — Marts 2022
-
Tak for de pæne ord. Jeg sender dem videre til Adam.
-
Helt enig @exitnu - den slags interview gør en stor
forskel - tak -
Tonen er vist blevet lidt skinger herinde. Tak for et godt indslag Helge og så må data i Q3 jo vise vejen. Der er ikke en finger, at sætte på arbejdet.
-
short er ellers nedbragt fra 6,46 til 6,4 men i
dag sælges den så 3% ned, mit gak er 131 så det.... -
God morgen.

-
Fremover vil vi have digital Q&A med Zealand Pharma efter hvert kvartalsregnskab.
-
Interessant tiltag @Helge. Håber det bliver en succes med QA fremadrettet. Tænker ikke dagens, eller tidens fald, ses som en isoleret effekt på Zealand, men branche-specifikt for "tidlige" bio-selskaber.
-
zegaloug salget kan næsten ikke skuffe om en uge - forventningen er formentligt og forhåbentlig, indregnet meget moderat efter forrige Q, som lagde en solid dæmper på forventningerne.
-
Som jeg ser det, skyldes overvejende af faldet i ZP, at shorterne holder sig en fest, alene af den årsag at det er overhovedet er muligt - aktiefaldet i ZP har derfor ikke noget særligt med de absolutte faktiske/reelle forhold i aktien at gøre - heller ikke selv om salget af Zegaloug måske ikke er helt oppe i gear endnu - lidt kynisk betragtet, så bliver folk rundt omkring i verden altså ikke mindre syge af krigen i Ukraine og ej heller af short angreb, sektorrotationer m.m. - Vh.
-
" son jeg ser det, skyldes langt det meste af faldet i ZP..."
-
Zealand Pharma Hosts Conference Call on March 10 at 4 pm CET (10am ET) to Present Full Year Results for 2021
-
LLI...Jeg har en mindre position i Zealand Pharma i en pension. Er positiv på selskabt og dets pipeline. Følger ikke den daglige handel, men formoder som du, at størstedelen af faldet skyldes den generelle mistillid til sektoren
-
Se eventuelt med her i relation til fald bioteksektorens selskaber:
https://www.youtube.com/watch?v=wq7lpKv7h4g&t=51s -
Tak Helge
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind