Zealand Pharma — Januar 2022
-
... og den nye

Clinical Development Success Rates and Contributing Factors 2011–2020
-
Zealand Pharma to Participate in H.C. Wainwright BIOCONNECT 2022 Conference
A pre-recorded webcast of the presentation will be available at the time of the presentation on the "Events & Presentations" page in the Investor section of the Company's website at https://www.zealandpharma.com/events-presentations.
Zealand Pharma to Participate in H.C. Wainwright BIOCONNECT 2022 Conference
Company announcement – No. 1 / 2022 Zealand Pharma to Participate in H.C. Wainwright BIOCONNECT 2022 Conference Copenhagen, DK and Boston, MA, U.S....
GlobeNewswire News Room (www.globenewswire.com)
-
Spændende om Zealand får gang i Zegalogue-salget - det går godt med Gvoke?!
"Gvoke and Keveyis net sales grew 19% compared to Q2 2021 and combined are on track to achieve $76M to $80M full year 2021 net sales"
Der er plads til yderligere forbedringer mht. Zegalogue:

-
Ja, ledelsen skal gerne være overbevisende ved den kommende rapportering og vise, at varen bliver leveret på Zega. Kommer der endnu en undskyldning a al "vi er ikke skuffet over resultaterne fordi ....." så begynder min lunte at være kort. Men for nuværende er jeg i hvert fald med frem til Q3 2022

-
Nu må vi se. Hvis jeg vil have Q3 rapporteringen med, er "til og med Q3 2022" heller ikke fyldestgørende

-
ZP klarer det da fornuftigt ift meget andet i dag? No News?
-
tak
-
Henved alle i denne gruppe kender vel til Genmabs stratgi om investering i fremtiden? Altså en præmis om, at der skal investeres i dag, med henblik på et afkast der kommer tilbage i lommerne med tiden? Det afleder sædvanligvis en risiko? Intet er gratis i denne verden. Genmab investerer 4.5 mUSD i et partnerskab som afslutning på et år, hvor budgettet bliver banket godt og grundigt. Omsætningen ender 15-20 % over budget, 60-70 % over (reel) omsætningen i 2020 og et resultat på 100-200 %
-
over budget. Vi kan ikke være enige med alle strategiske beslutninger, men beklager @Pensionisten, jeg kan ikke finde nogen hår i suppen, selv med udskrivningen af "signifikante" 30 mio. kr. til et nyt partnerskab, når Genmab ligger 2 mia. ekstra på bundlinjen. Pipelinen udvikler sig og tager tid. Jeg forstår godt din lyst til diskussion om strategiske beslutninger, men jeg savner måske noget mere håndgribeligt end angrebet på en stor pengekasse og et partnerskab til 4.5 mUSD
-
Pengekassen har netop vist sig, i min optik, at komme til sin fulde ret med partnerskabet med AbbVie samt til, at kunne modstå en relativ stor konflikt med JnJ uden, at Genmab skulle blinke eller end overveje, at bøje sig nakken for storebror. Så selv om vi anskuer Genmab fremadrettet som investering, bør vi også acceptere og ej glemme, at majoriteten af beslutninger Genmab træffer, forekommer at være i vores (investors) interesse.
-
rookie mistake - sry
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind