Zealand Pharma — December 2021
-
Biotekselskab låner 650 mio. kr. af amerikansk investeringsfirma
Biotekselskab låner op til 1,2 mia. kr. af amerikansk investeringsfirma
Det københavnske biotekselskab Zealand Pharma har indgået en aftale med det amerikanske investeringsfirma Oberland Capital, som indebærer, at den danske virksomhed låner 650 mio. kr. Det melder Zealan
borsen.dk (borsen.dk)
(Børsen)
-
... som her
Zealand Pharma indgår finansieringsaftale på op til 1,3 mia. kr.
Med en finansieringsaftale på op mod 200 mio. dollar, svarende til omkring 1,3 mia. kr., ønsker Zealand Pharma at investere yderligere i biotekselskabets pipeline. Aftalen er indgået med investeringsselskabet Oberland Capital.
Zealand Pharma indgår finansieringsaftale på op til 1,3 mia. kr.
Med en finansieringsaftale på op mod 200 mio. dollar, svarende til omkring 1,3 mia. kr., ønsker Zealand Pharma at investere yderligere i biotekselskabets pipeline. Aftalen er indgået med investeringsselskabet Oberland Capital.
(medwatch.dk)
(Medwatch)
-
hvis markedet ikke
havde Corona i årerne, lå den +150. Se bare Bava i dag -
Danske handler 31k internt på 136.5- 10% af dagens omsætning
-
Johnlau Jeg forstår dine analyse tager udgangspunkt i dit sorte syn på Zealand og ikke i realiteter. Ledelsen vil til hver en tid frembringe kapital til selskabets drift, hvor kapitalen kan fremskaffes billigst muligt. Det er simpelt capital management.
-
Kommer "vores" breaking news for SBS i 2022, så kan der hentes kapital ved en ny emission til kurs 300+, hvis det bliver nødvendigt forudsat, at milestones ikke fylder kassen og så skal jeg være den første til, at bifalde ledelsen valgte et lån i dec 2021 fremfor en emission i kurs 120....
-
og når du så præcist spørger ind til hvad jeg tænker, så kan du genlæse 14:28, hvis du skulle have glemt det i farten

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
.. holder mig bare til facts