Zealand Pharma — November 2021
-
@Johnlau. Kan du ikke anvende et punktum eller 2 i dit næste indlæg og måske et komma. Du har 3 afsnit og det er svært at læse, hvilke afsnit der skal læses sammen med andre og hvilke afsnit der skal så alene. De fleste havde med fordel sat et punkt, så det fremgik tydligt.
-
Kan du ikke gøre dig lidt umage, når du skriver herinde eller sende et kontantbidrag til Proinvestor, så du i det mindste bidrager lidt til dette forum.
-
Jeg tillader mig at oversætte @Johnlau ' indlæg, så det giver mening for andre.
-
@10:57 oversat til følgende: Der er sat shortposition i kurs 140,1. Shortpositioner på min. 0,5 %, udgør pt. 2,03 % af den samlede aktiekapital. Måske samme antal procenter på positioner mindre end 0,5 % af kapitalen?
-
Det er vi så ikke enige i. Når der bliver responderet med en bemærkning om, at det er et falsum, ser jeg min(e) bemærkninger helt på sin plads, når integritet i dette forum skal vogtes. Tak for din vurdering og forsat god dag.
-
-
Og så vil jeg gerne lige gentage: at påtage sig en shortposition er det samme som at have og gå med vand i en spand med hul i.
"Zealand Pharma-aktien er hamret ned – gemmer på mulig kursstigning på 40 pct."
"Det var den mest shortede danske aktie i oktober"
-
"Danske Bank har sænket kursmålet for Zealand Pharma-aktien til 250 kr. mod tidligere 310 kr. Banken fastholder imidlertid sin køb-anbefaling på aktien."
"De lavere forventninger har ført til en lignende reaktion hos Nordea. Banken sænkede torsdag sit kursmål for den danske biotekaktie – fra 280 kr. til 254 kr. Nordea fastholder dog ligesom Danske Bank sin købsanbefaling på aktien."
-
Xeris Biopharma q3 2021: "Gvoke: Third quarter 2021 prescriptions topped 27,000 for the first time, growing more than 28% from the prior quarter and 95% compared to the same period in 2020. Gvoke’s NRx share of the retail glucagon market grew to approximately 18% during the third quarter. Gvoke YTD revenue more than doubled to $27.9 million when compared to the same nine-month period in 2020."
-
F
ra analysen Q3: FDA har tildelt orphan drug designation, hvilket giver skattefordele, kan give en længere årrække med eksklusivitet
efter en produktgodkendelse, udstedelse af en Priority Review Voucher, statslige tilskud m.m. Der er virkelig behov for nyskabelse til
gavn for de berørte patienter, og glepaglutide kan blive en game-changer -
Zealand Pharma major shareholder announcement: Credit Suisse Group AG, 2021
Zealand Pharma major shareholder announcement: Credit Suisse Group AG, 2021
Company announcement – No. 71 / 2021 Zealand Pharma major shareholder announcement: Credit Suisse Group AG, 2021 Copenhagen, DK and Boston, MA, November...
GlobeNewswire News Room (www.globenewswire.com)
-
Du er hurtig - tak
-
@TopPhama - Orphan Drug Designation
"Glepaglutide is a long-acting GLP-2 analog in development for the treatment of SBS. It was granted orphan drug designation by the U.S. FDA and is currently being studied in Phase 3 clinical trials"
Blocked
Short description
(www.zealandpharma.com)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind