Zealand Pharma — November 2021
-
-
Og hele analysen her:
-
Det var pokkers. Deres cash burn bliver i hvert fald ikke mindre af man køber eksterne analyser. Nuvel. Det er nok ikke unormalt, hvis man kigger hen mod en emission og kursfaldet er også overgjort i min optik.
-
TA-kig på 5 spændende danske aktier Genmab,
Mærsk,
Bavarian og
Zealand Pharma og Ambu
https://www.proinvestor.com/boards/98876/TA-kig-paa-5-spaendende-danske-aktier -
Er der nogen, som kan komme med en saglig vurdering af, til hvilken kurs vil den næste kapitaludvidelse være? Sidste gang der blev udstedt nye aktier var i januar til kurs 208, men hvis der kommer en ny emission indenfor de næste 6 måneder vil kursen næppe ligge så højt
-
Det er godt spørgsmål. Hvordan kan du udelukke, at kursen ikke kan være (næppe) højere? Kursen der bliver tegnet, vil jo afspejle hvad investorerne, rådgivere og selskabet kan blive enig om. Siden seneste tegning er den første godkendelse fra FDA landet samt nogle gode nyheder fra den tidlige pipeline, hvilket vel ikke har forringet værdien siden seneste tegning på kurs 208? Nuvel en dårlig start på salget af nødpen af ikke bidraget til en positiv udvikling af macp, men det er forsat relativt
-
tidligt at konkludere noget som helst nå det salg og et underskud der 30 mio. større end ventet bør ikke flyttet kursen med -30 %. Hvor kursen lander når tegningen er på plads, kan jeg ikke forudse. Hvad er din egen vurdering?
-
Jeg har ikke et kvalificeret bud andet end hvad jeg kan se aktierne blev udstedt ved de andre emissioner: kurs 245 i juni 2020 (?) og kurs 208 i januar 2021... Hvis kursen skal afspejle potentialet i pipelinen med risikoen taget i betragtning, så burde den ligge på mindst 150 tænker jeg, hvis emissionen kommer indenfor de næste 6 måneder. Analysen fra Aktieinfo regner med en kursudvikling de næste 6 måneder på 140 og 170, så måske afspejler dette selskabets egne forventning til emissionskursen?
-
Min GAK ligger nu på 164, så jeg håber selvfølgelig på, at emissionskursen vil ligge højere.
-
Zealand Pharma Short Position Initiated By Voleon Capital Management https://www.proinvestor.com/investornyt/741054/zealand-pharma-short-position-initiated-by-voleon-capital-management
-
@Johnlau. Kan du ikke anvende et punktum eller 2 i dit næste indlæg og måske et komma. Du har 3 afsnit og det er svært at læse, hvilke afsnit der skal læses sammen med andre og hvilke afsnit der skal så alene. De fleste havde med fordel sat et punkt, så det fremgik tydligt.
-
Kan du ikke gøre dig lidt umage, når du skriver herinde eller sende et kontantbidrag til Proinvestor, så du i det mindste bidrager lidt til dette forum.
-
Jeg tillader mig at oversætte @Johnlau ' indlæg, så det giver mening for andre.
-
@10:57 oversat til følgende: Der er sat shortposition i kurs 140,1. Shortpositioner på min. 0,5 %, udgør pt. 2,03 % af den samlede aktiekapital. Måske samme antal procenter på positioner mindre end 0,5 % af kapitalen?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind