Zealand Pharma — November 2021
-
@LLi: tak for svar. Jeg har 3.750 aktier nu i GAK 164, så det bliver spændende at se, om den når op igen i det niveau i år
-
Nå, så fik vi svesken på disken johnlau. Du er mega indebrændt over ZEAL(lad venligst være med at slette dette indlæg Helge) - derfor alle dine TA-streger uden indhold. Det fremgår meget tydeligt af ZEALs hjemmeside hvad de arbejder med. Van Herk var med på 210. Jeg synes du skulle gøre dig selv en tjeneste, at undersøge Van Herks trackrecord og andre investeringer på deres hjemmeside...jeg tror ihverfald, at de ved hvad de laver.
-
Efter Van Herk gik ind i Zealand, har de vist fået deres første FDA godkendelse - er den nyhed fløjet helt forbi dig
og mon ikke de næste godkendelser kommer, nu hvor deres molekyle forekommer, at fungere, eftersom FDA har godkendt? Fint du drager en tidslinje fra 2010. Ser du ikke, at selskabet har ændret sig markant de seneste par år? Om nogen kan lave en dårlig investering? Enten er du jo i tvivl eller også er det et dumt spørgsmål. Måske du kan forklare dig, ingen jeg svarer 
-
Prøv lige, at læse mit indlæg d. 16 kl. 10:47 og husk nu, at trække vejret dybt inden du læser indlæg, mens du læser det og når du skriver dit svar

-
Jeg er selv lang i ZP og får de bøllebank nu - det er vigtigt at der er plads til differentierede holdninger her. Synes faktisk det kræver en del rygrad af @johnlau at hver gang han skriver noget får han en på sølvhatten. Vi lærer intet ved kun at være bullish - uanset argumenter skal der være plads til alle
-
den del er jeg enig i - så er det ikke en holdning til aktien men personligt - det bør ikke være en del af dette forum
-
(Sanofi q3 2021: Third-quarter Soliqua
sales increased 27.5% to €51 million driven by growth in all three geographic regions. In the Rest of World region, third-quarter Soliqua
sales grew 40.0% mainly due to new launches.)Lidt ærgerligt at Zealand frasolgte Soliqua
/Suliqua
, men de havde selvfølgelig brug for likviditeten. -
Mon opkøbet vi så fra Novo, kan sætte en bund i nuværende kurs på Zealand. 22 mia. for et lille selskab med en tidlig pipiline, giver i hvert en indikation af potentialet som Zealand bevæger sig i.
-
Dårligere Zegalogue-salg end ventet skuffer ikke Zealand Pharma-direktør
Dårligere Zegalogue-salg end ventet skuffer ikke Zealand Pharma-direktør
Det skaber ikke skuffelse hos Zealand Pharmas adm. direktør, Emmanuel Dulac, at biotekselskabets nødpen Zegalogue har oplevet et dårligere salg end ventet i 2021. Topchefen peger på, at barren har været sat højt fra start.
(medwatch.dk)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind