Zealand Pharma — November 2021
-
Beklager at maskinrummet har været trætte i nat. Stavefejlen bliver rettet i løbet af dagen.
-
Zealand Pharma-aktien er hamret ned – gemmer på mulig kursstigning på 40 pct.
(Euroinvestor 12. nov. 2021)
-
Zealand Pharma nedjusterer efter skuffende Zegalogue-salg
Zealand Pharma nedjusterer efter skuffende Zegalogue-salg
Efter lavere salg end ventet af nødpennen Zegalogue nedjusterer Zealand Pharma torsdag forventningen til selskabets omsætning fra produktsalg for året. Der ventes nu en omsætning herfra på 190 mio. kr. plus/minus 10 pct.
(medwatch.dk)
-
"We will start the year off with approximately 70% coverage of commercial and 70% coverage of Medicaid lives having access to Zegalogue. This equates to approximately 130 million commercial and 50 million Medicaid recipients and will set the stage for growth in 2022."
-
Zealand Pharma A/S (ZEAL) CEO Emmanuel Dulac on Q3 2021 Results - Earnings Call Transcript:
-
Så in the end kan 220+/- 10% godt ramme 190+/- 10%
. Vi må se. At dette skulle give anledning til et kursfald på nær ved 20% vil jeg tillade mig at tvivle på er eneårsagen. Lad os nu se hvad der sker i 2022 - er optimist stadigvæk også på det område... -
Begrænset fald efter åbningen, set i forhold til foregående dage - selvom der lige blev omsat ca. 70.000 aktier på 10 min
Mon ikke den ligger på bunden nu. -
Virker som det ofte gør at det er 3.dagen man skal ind på fald. Har købt lidt mere her rundt 162
-
Det blev også en supplering herfra, da tossetimen blev fortid

-
160-162 i tossetimen ser endeligt ud som bund i kviksand:)
-
Ser jeg helt forkert eller er det et grønt tal i dag?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind