Aktiesnakken — Februar 2023
-
ved det faktisk ikke, har aldrig prøvet at have tab på "unoterede" aktier før
-
Løbet er ikke kørt og tilbuddet er for ringe. Som sagt kan der være lavet underhåndsaftaler og hele forløbet er en farce. Ledelsen vil kun tænke på hvad der er bedst for deres egen og firmaets fremtid. Det har nok taget tid at få BASF/Kirkbi til at nikke ja til denne aftale og de kan nok godt få en fod ind igen, når det er bevist at MKII fungerer. Derfor bør man sige nej, så et bedre tilbud forhåbentlig kan komme på banen.
-
@NiklasZ ja det er muligt man kan presse dem lidt op, men igen vi har ryggen imod muren, som dagene går løber QF tør for likvider og hvis ledelsen ikke aktivt søger andre løsninger ...
-
@Mcjean av, ja det er en grim en.
-
Stort set alle mine investeringer ligger i pensionsmidler - fir for at tænke skat m.m.m.

-
Mcjean den anden vej rundt. 27% af de første 58,9k (x2 hvis man er gift) og 42% af det der er over
-
@NiklasZ best case scenerie er en anden køber melder sig på banen, nu de kan se hvor latterligt lavt det bud er (PureCycle maybe?)
-

-
hvor mange af jer har solgt ud i dag til under bud kursen?
-
Aldrrspension er lige godt 15%

-
AV - en grim lærestreg. Solgte i 6,2 og vil bare videre. Jeg må virkelig tage mig sammen og anvende SL i fremtiden. Norske aktier er bare for vilde og det må man tage ad notam. Gider ikke græde, men tager mig dog et godt filosoferende glas vin rouge i aften. Pøj pøj alle og op med humøret.
-
ja, man kan sige vi har jo fået chokket for et stykke tid siden da den uden varsel droppede til kurs 5
-
så tabet er ligesom registeret, men man havde vel en formodning om at virksomheden ville være mere være end en snoldet norsk millard
-
være=værd
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind