Aktiesnakken — Februar 2023
-
@Daytrader. Hvis du kigger langt tilbage i chatten, vil du se, at jeg advarede, da der var en artilel omkring hr. Bøhns fortid. Det fik mig til at sælge til en kurs midtb
-
kan huske du solgte efter sidste styrt fra 10 og ned til 5
-
midt i 50erne.
-
Jeg sidder stadig med fornemmelsen at der har været urent trav et eller andet sted siden det kan ende her. Kirkbi har også tabt 75% siden de for 12 mdr siden spyttede penge i kassen.
-
jo jeg solgte også i 73 engang
-
hvis jeg ikke havde 1000 handler siden var jeg også glad

-
tm: enig, det her stinker
-
og en ledelse der på ingen måde angriber det meget ringe tilbud
-
som ikke giver nogle som helst upside
-
og hvad ved Kirkbi og BASF siden de er klar til at dumpe deres aktier til det latterlige bud
-
@Daytrader. Der må du huske forkert. Jeg solgte i 55, var inde med en meget lille sjat fra kurs 22 til 12, og har siden været ude

-
jeg husker helt rigtigt så
-
du kom bare med udmeldingen om du havde solgt i kurs 12 lidt senere

-
anyway, ligegyldigt. vi må forholde os til situationen og ikke hvad sagde jeg bla bla
-
løbet er kørt, godt man kan trække tabet fra i skat
-
Nej, @Daytrader. Jeg har aldrig været inde i de niveauer, du nævner

-
ja det var en kedelig slutning
-
det bliver sikkert en kanon forretning
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind