Aktiesnakken — Februar 2023
-
Mate til inkompetente løgnere skal man lede længe efter
-
Jeg sælger nu slut prut
-
Så Q3 var altså mere et ønske/håb/drøm om en 20% stake uden krav om kap fra QF
-
så løgn på løgn
-
CEO håber vi bare hurtigt vil sige jatak til buddet, fordi det har været hårdt for de ansatte den seneste tid, og nu er der landet en rigtig god aftale for aktionærene
-
wtf
-
NiklasZ det svarede de ikke på
-
De har vidst det løbende under denne proces svarer de Niklas
-
Blot at det har været kendt
-
Synes jeg at jeg hørte troldmanden
-
Jeg er stadig 99% sikker på den ændring først er sket de sidste 10-14 dage. At Kirkbi indtil da har sagt de nok skal komme med penge. Så kommer der nogle rigtig dårlige nyheder til bestyrelsen og de trækker tæppet
-
Sælger du TM?
-
Ja Cavr. Det er bare en bred formulering hvor de ikke behøver at være specifikke
-
AL jeg fik solgt knap 50% i morges da der kom endnu en udsættelse. Det er dog ikke mange øre over 6,38 det blev til.
-
Man behøver ikke sælge lige nu som i NU. Jeg har dog svært ved at se en åbning der skulle gøre det bedre for os små aktionærer. Så ja jeg kommer alt andet lige også til at sælge indenfor kort tid
-
NIK ja det blev stillet. Men svaret var alt andet end specifikt
-
Præcis - har det på samme måde. Jeg kan dog ikke se, hvordan aktien på nogen måde skulle stige lige p.t.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind