Aktiesnakken — Februar 2023
-
Når det er et selskab der brænder meget cash, så er det hvis ret tæt på 100% sikkert man som aktionær
vil komme dårligere ud af at takke nej -
Med de likviditetsproblemer som Quatanfuel oplever p.t. er det svært at se, hvordan fremtiden kan se lys ud igen, synes jeg.
-
Mcjean et selskab med kun Skive og Esbjerg kan jo ikke engang overleve. Der brændes stadig cash af
-
Det er derfor jeg siden Q3 har sagt de aktivt burde gå ud og sælge Dubai projektet i en one off
-
Jeg sælger mine nu. Skal ikke stå i en situation hvor folk siger nej og jeg ender med en kurs på 1
-
Mcjean der skal jo stadig et 3-cifret miobeløb i ny cash for at komme dertil. Hvm skal komme med de penge i løbet af de næste 60 dage
-
Sælger i andre nu? Eller afventer i?
-
Jeg har meget svært ved at se, hvordan de skal kunne foretage sig en grønlænder vending uden kapitaltilsprøjtninger fra BASF & LEGO, men de har meldt sig ud på nuværende.
-
Også vurderes det at være det bedste at gå med et købstilbud der ligger under aktivernes værdi. Tyveri.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind