Aktiesnakken — Februar 2023
-
Nå det blev en dyr flirt med QF

-
Det eneste positive er at man ikke kommer til at betale skat i år
-
Hvor skal man skrive det med skatten henne? Kan man nå at gøre det nu? Når vi får sådan et minus på den?
-
Hvis det er et meget stort beløb, burde man så trække det fra i a-skat i stedet, så man hurtigt kan få genereret noget ny cash? Det er jo lidt fordelen med de unoterede aktier. Der kommer til at gå lang tid før, at jeg får indhentet det tab med overskud.
-
Samme her wisuwa
-
-
-
uch pre-acceptances are
irrevocable and unconditional and may not be withdrawn under any circumstances,
including but not limited to (a) the announcement of a competing offer for the
Shares at a higher offer price than the Offer Price or (b) the withdrawal by the
Board of its recommendation of the Offer. T -
Så ikke engang et andet og højere tilbud vil være muligt.
-
Så vi vil først kunnne trække det fra i 2024 som jeg forstår der HSK?
-
Hmmm godt nok var min konklusion at der ville komme en nyhed der ikke var positiv. Mern må godt nok erkende, at det udfald her havde jeg ikke set
-
Jeg stiller min popo klar til spanking
-
Haha også jeg
-
Det jeg ikke helt forstår er, hvis jeg går ind i dag og skriver et realiseret tab på 200.000 får jeg så fradrag fra næste måned, eller er det først til januar 2024 det fradrag kommer.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind