Aktiesnakken — Februar 2023
-
ja det helt givet de venter på et eller andet.. og så skal den nok helst udgives uden for børsens åbningstid
-
jeg er meget spændt på om handlen suspenderes eller ej, eller tror jeg der kommer nogle vilde sving i dag.
-
Det kan også være "business times"... Spændende hvad udfaldet bliver
Jeg tror næppe på problemer i omfanget af konkurs eller andet. Så havde man ikke ansat 20-30 nye de seneste måneder, og fået ny CFO med på holdet. Det tror jeg simpelthen ikke på. Så har virksomheden
i hvert fald ikke kørt efter bogen. Jeg tror på at nogen havde opfanget noget, men tiden vil vise. -
lb4 den formulering betyde typisk bare efter børsens luk
-
Det er jo ikke nogen hemmelighed at ABG Sundal Collier har arbejdet med en finansieringsplan som bl.a. skulle sikre den nye vej med fabrikker. Det er vel den plan
som kommer nu. -
Hvad venter de på? Regnskabet er datid, det hører fortiden til, tallene er skrevet og tallene er uafhængige af aftaler. Aftaler står ikke i regnskabet og skal ikke skrives ind i regnskaber før tingene er underskrevet og bliver det ikke dette kvartal bliver det det næste.
-
Måske de har forfremmet deres revisorelev for tidligt. Men bortset fra det så er statistikken ikke på vores side, udsættelser plejer at være trouble, så måske det har noget med finansiering at gøre alligevel, men så må det være eksistentielt, altså et spørgsmål om overlevelse vil jeg tro ellers burde det ikke udsættes.
-
Alt vi laver er at gætte. Det her har jeg aldrig set før, så vi kan kun spekulere, en ting er sikkert det er yderst usædvanligt og mystisk, så må vi se hvad der sker efter luk. Men det er sku amatøragtigt
-
overrasket over den kan holde sig så godt. Jeg kan vitterligt ikke se noget hvor dette kan ske af positiv årsag. Hvis andre kan se nogle mulige positive årsager så skriv dem endelig. Så kan vi vende det her i plenum. Jeg er off line de kommende timer. Derfor har jeg faktisk også noget af min stake. Godt halvdelen af dagens oms er mine. Men jeg tager gerne en rigtig positiv meddelelse der gør jeg misser en fed optur på dem jeg har smidt
-
Mcjean jeg er meget enig. Enten et eller andet fusk der er blevet opdage
-
I udgangspunktet bør de have likvider frem til maj/juni
-
Jeg holder stadig på at Kirkbi for flere mdr siden har sagt de nok skal være plan b. Derfor de har haft mulighed for at rekrutere så mange, inkl regnskabschef. I sidste uge var der stadig stillinger slået op. Men ikke nu....(kun i skive)
-
Bare rolig troldmanden den skal nok komme ned i 5 om lidt
-
Hvorfor er børshandlen ikke stoppet. Det forstår jeg ikke
-
De stopper den kun når QF stiger
skulle nødig stoppe et frit fald jo!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind