Aktiesnakken — Februar 2023
-
ja

-
@Daytrader_DK, vi kan blive enige om at vi ikke er enige om hvem der køber og sælger. Jeg tror at det specielt på nominee kontoene til Clearstream, Nordnet og DDB[#5] både er mange små aktionærer, men også et par større der i år har købt og fortsat køber sig op. Handelen i går, og særligt handelen i dag tyder på det, samtidig som at nogen shortsælger større volumen.
-
Igår var det nogen der lykkedes med at blokkere opgangen ved at sælge volumen på 6,33, men i dag ikke lykkedes at blokkere opgangen ved at sælge volumen på 6,60. VPS 27.01 og 30.01 mindskede J.P. MORGAN SE med i sum −302.389 aktier der nok er lånt ud til shortsalg.
-
Har udvidet mit uddrag fra sagsdokumenterne ang godkendelse af Sunderland anlægget: http://cqz.eu/QFUEL__Planning-and-Highways-Committee_on_Application-22-01330-MW4.png
-
-
Tak for links med materiale Reseven. Er det copy paste fra dokumenter, eller også inkluderende dine kommentar?
-
Jeg hæftede mig også den anden dag over 75% konvertering. Hvis det generelt er det nye realistiske target, så er det lidt en beet. Modsat så har andre selskaber skrevet 75% hvor QF har sagt 80%
-
Synes det er lidt interessant at få QF til at gå mere i detaljer omkring det
-
Om ikke ande så på den kapitalmarkedsdag som er blevet udskudt mange gange
-
Jeg hælder også mod DT kommentar. Inkl jeg selv, så kende je adskellige de har øget deres QF port signifikant. Og det igennem flere af de banker
-
Hvis jeg sad som stor prof investor, og IKKE e inde i et evt loop om rettet emission, så ville jeg afvente FID Dubai og ny kapital
-
Vi kommer ikke uden om at risiko er klart forøget he de næste par mdr. Ikke fordi de kommer til at løbe tom for cash. Sådan som de søger folk, så har Kirkbi signet of at der ikke skal tabes moment.
-
men HVIS QF ikke kan få skaffet tilstrækkelig likvider via Dubai/UK/Geminor, og vi ender i den der rettede emission, primært mod Kirkbi. Så bliver det en procentuel stor udvandelse.
-
Og det bliver dyrt for alle andre end dem der er med i den rettede emision. (mjaaa det er jo også en nedskrifning af deres tidligere indskud i selskabet, men de reducere snit signifikant)
-
Så mit take er det primært er private der handle i denne tid. Men selvfølgelig også lidt fra andre grupper
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind