Aktiesnakken — December 2022
-
<b>@Daytrader_DK, <u>Det der skete den 28.11.2022</u>:</b><br>
► VPS sendte ud lister til sine kunder ca 05:00 om morgenen for VPS 23.11.2022. Har vi som top-20 fra OMS, og jeg som top-50.<br>
► VPS sendte ud lister til sine kunder ca 22:00 om aftenen for VPS 24.11.2022. Den har vi IKKE som top-20 fra OMS - vi fik den 29.11 fejlmeldingen: </i>«Looks like there was a problem in z.»</i><br>
Jeg har top-50 for VPS 24.11.2022
-
<b>@Daytrader_DK, <u>Det der skete den 28.11.2022</u>:</b><br>
► VPS sendte ud lister til sine kunder ca 05:00 om morgenen for VPS 23.11.2022 <b>(T-3)</b>. Har vi som top-20 fra OMS, og jeg som top-50.<br>
► VPS sendte ud lister til sine kunder ca 22:00 om aftenen for VPS 24.11.2022 <b>(T-2)</b>. Den har vi IKKE som top-20 fra OMS - vi fik den 29.11 fejlmeldingen: </i>«Looks like there was a problem in z.»</i><br>
Jeg har top-50 for VPS 24.11.2022
-
<b>Top-50 efter Q3 med farver</b>: http://cqz.eu/QFUEL__topp-50_etter_2022-Q3_[farger].png <br>
Det er TO top-50 opdateret 28.11.2022, en for VPS 23.11.2022 og en for VPS 24.11.2022.<br>
Top-20 med både VPS 23.11.2022 og for VPS 24.11.2022 som jeg kan rekonstruere fra top-50 (hvis jeg vil
<br>
30.11 solgte FAREID HOLDING yderligere 50.000 aktier. -
Tak for gennemgangen Reserven.
-
Når QF nu snakker om det ikke e nødvendigt med så høj en kvalitet, er det så ikke netop QF-katalysator der ikke er nødvendig? Som netop er/var en af deres største konkurrencefordele
-
Ja hvis jeg kunne få blot ét QF ønske opfyldt, så ville det være at den næste store nyhed fra dem, er en januar/feb meddelelse om de har solgt Dubai fra for et upfront beløb.
-
I den situation de befinder sig i netop nu, så kan jeg ikke se nogen mere vigtig meddelelse end det. At der er skabt ro om finanser til et stykke ind i 24
-
Så kan de fortage en emmision slutningen af 23, til væsentlig bedre kurs end nu her
-
Ja men det batter ikke meget i forhold til deres overordnede cash burn
-
Det forbedre CF med godt 30 mio nok per Q i 2023.
-
Men de brænder stadig 100 mio per Q....
-
Så de SKAL have tilført penge ud fra inden udgangen af q2 hvor kassen er tom
-
Og den absolut bedste måde det kan ske for os aktionær, er et komplet salg af Dubai fabrikken.
-
@troldmanden, min viden er at BASF valgte at samarbejde med og investere i QF af følgende 3 grunde:<br>
► QF-katalysatoren. R&D i Sverige sammen med Hulteberg er bl.a. for at forbedre og optimere QF-katalysatoren.<br>
► QF continuous-production-process.<br>
► QF brug af egenproduceret gas fra pyrolysen.<br>
Per i dag er QF eneste virksomhed i verden der har bevist at de virkelig kan disse tre ting i storskala production. -
Plast består hovedsagelig af de to grundstofferne hydrogen og karbon. Men for at give forskellige typer plast specielle egenskaber for sit brug, tilsættes de fleste typer plast andre grundstoffer (heteroatomer) som klor, oxygen(PET), nitrogen, svovl, mfl. Når plast pyrolyseres bliver heteroatomene en del af pyrolysegassen og derefter af pyrolyseolien. Heteroatomene må fjernes fra gassen->olien før den kan bruges til at producere ny plast.
-
Min viden er at eneste mulighed for at fjerne heteroatomer fra pyrolysegassen er vha en katalysator som per i dag kun QF har. Heteroatomer der ikke fjernes fra pyrolysegassen, må fjernes fra pyrolyseolien når den raffineres til produkter som f.eks. nafta. De fleste raffinaderier er konstrueret for fjerne svovl fra råolie da svovl er en naturlig del af råolie. Mig bekendt kan i dag ingen raffinaderier fjerne alle mulige heteroatomer, men min viden kan være mangelfuld.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind