Aktiesnakken — November 2022
-
Jeg er enig med Reserven. Kirkbi og BASF sælger ikke til så lav pris
-
Men det er en konstant nedadgående spiral QF selv har fået sat i gang. Det her med der skal skaffes likviditet Q2. Jeg vil sige det skal ske i ÅR ellers går den helt i dørken
-
QF bør asap lave en aftale med Kirkbi og BASF. De stiller hver med garanti på 250 mio, altså 500 mio i alt. Halvdelen kan konverteres på Kirkbi/BASF foranledning.
-
Det e dyrt at mangle likviditet. Men der skal sættes en prop i asap
-
Ellers ser vi i løbet af få dage også kurs 4,
xxx -
Jeg har i dag solgt en del fra, hvad der svare til ingen kapitalskat og A skat i år. Det "bør" mange danske investorer overveje.
-
ja, det er det fornuftige at gøre
-
Jeg køber dem tilbage igen. Men at få alt min A skat igen luner nu også
-
præcis
-
og hvis vi så alle købe QF aktier for fradraget så sidder nordnet pludselig på 50% af QF

-
Så kombinationen af ingen finasierings meddelelse fra QF/Kirkbi/BASF med danske investorer der sælger ud alene pga beskatnings finten gør ikke tingene bedre på den korte bane
-
Der er decideret "konkurs" frygt rundt omkring
-
Hehe ja DT. Der er dog liiiige noget med periodsering af de tilbagebetalte skat

-

-
Desværre ved vi af erfaring at ting går som regel ikke særligt hurtigt hos Quantafuel
-
så jeg forventer ingen afklaring før næste år
-
QF skulle have sikret sådan en aftale med Kirkbi7BASF INDEN q3 kom ud
-
ja
-
lige pludselig ny CFO og Kristian over på en rolle som special finansierings søger
-
som om det gik op for dem alt for sent
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind