Aktiesnakken — November 2022
-
Altså at sælge Dubai fra i et hug
-
Geminor tror jeg ikke er så meget værd nu
-
På spgm om den fornyede aftale med BASF, så høre jeg det som en variabel pris per tons, der sikre fabrikken i 2025 kan levere 70 mio i Ebitda
-
jeg ved det ikke, blot et gæt
-
Interessant kommentar ang cost reduktion ved egen gas. 800.000-1,4 mio per linje per mdr!!!
-
ja, det har været dyrt at køre med, tror pokker de valgte at gå over til at køre test

-
Man kan godt tage sig til hovedet hvorfor de ikke for længst havde fikset det. Stort set alle havde jo regnet med det setup var lavet for laaaaaang tid siden. D
-
ja
-
Men deres bedste kortsigtede bet for at skaffe likvider er Dubai
-
Men kan føles langt derhen hvis det er om 3 mdr
-
Vi får at vide de har sat ny uge rekord. 84 tons på en enkelt linje. Det svare til 500kg i timen vs design kapacitet på 625
-
Det går i den rigtige retning.
-
ja, det lyder meget godt. Det kan så undre lidt at vi skal frem 2025 før vi får fuld valuta for pengene
-
De fremhæver selv at deres største hurdel har været for mange stop, og når linjen er stoppet, har det været for lange stop
-
ja, tænker det er det med at de skal lade det køle ned og så varme op igen
-
som åbenbart tager flere dage
-
Så de 500kg er et af paramenterne. Men vi ved ikke noget om der har været driftstop i den uge, og hvorledes ledes de 500kg vil se ud når vi ser på 1 mdr data
-
Så vi har fået lidt flere data i dag, men der mangler stadig et par væsentlige detaljer
-
Tak for det pensionisten. Men synes nu generalt vi er gode til at gå konstruktivt til QF. Også at træde på den ømme tå
-
synes nu det svært at se den store optimisme
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind