Aktiesnakken — November 2022
-
Hvis jeg har forstået det rigtigt, lød det til at der er penge i kassen til første halvår 2023 og der skal gerne være en finansieringsløsning på plads der senest?
-
Ja det var hvertfald det de prøvede at konkludere tror jeg, men synes godt nok de var meget uklare i nogen af deres forklaringer og svar.. lad os håbe de har FID på plads i starten af 23 det var vel det eneste positive jeg næsten kunne få ud af det. Men det koster nok minimum 10% på kursen i dag
-
Det ser det ud til. Omvendt kan man vel sige at det var som forventet. Det positive var meldt ud med konverteringen af linjerne til pyrolyse gas.<br>Synes også det er positivt med UK også selvom det betyder mindre ejer andel - men igen det er lidt ud i fremtiden.
-
Ja synes bare det er ærgerligt at ved hver quarter sidder man med følelsen “nå vi må lige vente lidt ekstra” vi har efterhånden ventet længe
-
Enig. Vi er efterhåndet et par år forsinket med det hele.
-
efterhånden
-
Ja desværre. Nå men de er alligevel pakket godt ned i skuffen så må vi se om de stadig eksisterer om 5 år. Jeg kommer hverken til at sælge eller købe mere QF de næste 2 år i hvertfald.
-
Martinek er positiv inde på FIt investments
-
"I hear rumors that one of the big players may take up the whole financing. " siger han
-
Det ville være det QF trænger til, meeeen lad os nu se

-
Kunne nemlig være en game changer. Det er lige det vi har brug for! Lad os krydse fingre
-
Folk bliver vel mere og mere møre
-
Det kan vi hurtigt blive enige om, der var jo som forventet. Men der må jo være nogle der haft nogle (urealistiske) forventninger til i dag, siden de vælger at smide til -15% i all time low.
-
Ok, surt med Kristansund, det skal nok koste lidt, men 15% ...
-
Det vil ikke forbavse mig, heller ikke kurs 4 - 5. Der er lang tid til næste regnskab eller nyt. Og hidtil har godt nyt ikke ændret andet en en pause i nedtrenden
-
en en = end en
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind