Aktiesnakken — Oktober 2022
-
På tide

-
Så 2 gode ting. <br>1. De nærmer sig design kapacitet for Skive på 2 linjer<br>2. Lader til de har fået genforhandlet deres aftale med BASF (offtake agreement)
-
håret i suppen er at linje 3+4 skal bruges til div. forsøg et par måneder endnu, selvom det giver god mening.
-
tror vi tager +10% i dag, men lad os se!
-
Se også nyheden her: https://www.quantafuel.com/media#/pressreleases/skive-update-3213491 <br> Der har de inkluderet en rigtig fin video, der forklarer og viser processen.
-
der er godt gang i robotterne dybden kører rundt.. så må vi se hvad vej de vil have den i dag
-
Ja godt de har sendt en meddelelse ud. Hæfter mig særligt ved forbedret betaling, hvilket overrasker mig. Men er mindre interesseret i de får løftet produktion per time, end generel drift tid
-
For det i sig selv siger intet om fabrikkens produktions kapacitet
-
Dertil vil jeg også gerne høre hvor meget af tiden/produktionen de kan køre med NCG og hvor meget de er nød til at køre med NG
-
Så positive aspekter, men vi har efterhånden lært at djævlen ligger i detaljen med dem
-
Man skal stille meget konkrete spørgsmål når de fortæller mere i overskrifter
-
Men ja aktien bør helt sikkert stige mere end 10% på dette. For selvom vi stadig manger en stribe vigtige detaljer, så er der stadig progres
-
Og så kostede det dyrt at være næring man/tir med mit fiskerri
-
Den er stadig <b>billig</b>
- så det er ikke forsent... -
Gode nyheder! Men også god pointe ift., at djævlen ligger i detaljen @troldmanden . Var der ikke noget med, at de ville installere en generator og også bruge NCG'en til at blive selvforsynende med el?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind